سعید خوشبخت روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: البته در صورتی که اعضای تیم بتوانند در دیدارهای آتی نتایج مطلوب به دست آورند و امتیازهای از دست رفته را جبران کنند، این جریمه مالی قابل بخشش است.
وی اضافه کرد: تشویق و تنبیه سیاستگذاری تمامی باشگاه های ورزشی است و چه بسا در مقابل کسب نتایج مطلوب پاداش لازم به اعضای تیم نیز تعلق بگیرد.
خوشبخت با اشاره به نتایج کسب شده تیم شهرداری در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، گفت: جایگاه تیم شهرداری در گروه یک لیگ دسته 2 رضایت بخش نیست و انتظار داریم تمامی اعضای تیم تلاش بیشتری برای کسب پیروزی بکار بگیرند.
وی با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در اندازه توان موجود بسترهای موفقیت تیم را مهیا ساخته است، گفت: رویکرد ما حمایت همه جانبه از تیم در راستای کسب نتایج مطلوب است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: جایگاه تیم شهرداری در رقابت های لیگ 2 برازنده این تیم نیست و مسایل فنی باشگاه نیاز به تقویت دارد.
وی افزود: انتظار داریم تا نیم فصل جاری شهرداری بتواند به رتبه های مناسب در جدول رده بندی گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور ارتقا یابد.
تیم شهرداری همدان در حال حاضر با کسب پنج امتیاز از هفت بازی در رده دوازدهم جدول رده بندی گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.