به گزارش ایرنا حسین لامی‌زاده روز دوشنبه در نشست با معتمدین شهرستان ایذه اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم که مردم حضوری حداکثری را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم بزنند.

وی از معتمدین و ریش سفیدان خواست که ضمن حفظ شور و نشاط انتخابات، جوانان را از انجام تخلفات انتخاباتی باز دارند.

وی تصریح کرد: رأی مردم برای ما فصل‌الخطاب خواهد بود و تلاش خواهیم کرد یک انتخابات سالم و بدور از حواشی را برگزار کنیم.

فرماندار ایذه در ادامه گفت: هر شخصی که از سوی مردم به عنوان نماینده حوزه انتخابیه ایذه و باغ‌ملک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شود برای ما قابل احترام خواهد بود.

ایذه خط قرمز انتخابات کشور معرفی شده است و این شایسته مردم این شهرستان نیست

دادستان ایذه در این نشست با بیان اینکه در سنوات گذشته ایذه آبستن حوادث خوبی نبوده است گفت: متأسفانه این شهرستان خط قرمز انتخابات کشور معرفی شده است و این هشدار به نهادهای امنیتی، اطلاعاتی، قضایی داده شده‌است.

مراد شمولی افزود: این در حالیست که نباید اینچنین باشد، در واقع این خط قرمز در شأن مردم شریف و بزرگوار ایذه نیست، باید همه کمک کنیم و دست به دست هم دهیم که ایذه وجهه خود را باز پس بگیرید.

وی با درخواست از بزرگان اقوام و طوایف برای آرام کردن جو انتخابات بیان داشت: شاید جوانانی باشند که به اقتضای سن خود احساساتی باشند اما باید  برای آرام کردن این جوانان تلاش کرد و در عین حال شور و نشاط انتخاباتی را مد نظر قرار دهید.

دادستان ایذه تصریح کرد: صیانت از آرا مردم هدف ماست زیرا آرا مردم نزد ما امانت هستند، هرجا دیدید از قانون تخطی می‌شود یا پول‌های کثیفی وارد انتخابات می‌شود به ما اطلاع دهید.

با انصراف پنج کاندیدا، اکنون تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه ایذه و باغ‌ملک به عدد ۳۵ رسیده است.

حوزه انتخابیه ایذه و باغ‌ملک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.