بهمن خطیبی روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با احزاب و فعالان سیاسی قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: احزاب و جریان‌های سیاسی با سابقه مفید و توانمندی خود در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی، نقش بسزایی در برگزاری پرشور انتخابات پیش رو دارند.

وی افزود: جریان های سیاسی با توجه به آشنایی و اشراف کامل به تمام موضوعات حوزه‌های مختلف، می‌توانند انتقادات و پیشنهادات کارشناسی شده‌ای را برای بهبود و توسعه همه جانبه شهرستان ارائه داده و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات را در برگزاری قانونمند و با شکوه همراه با حضور حداکثری مردم یاری دهند.

تصریح کرد: برای توسعه سیاسی جامعه لازم است تا احزاب مختلف با سلایق گوناگون، با هدف توسعه پایدار جامعه به صحنه آمده جلوی تخریب را گرفته و نقد منصفانه را جایگزین آن کنند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات قرچک افزود: احزاب و جریانات سیاسی لازم است تا هر کجا منافع نظام و انقلاب ایجاب می کند با هدف پیگیری مطالبات مردمی وارد میدان شدن و در این مسیر پیشقدم باشند.

وی گفت: یکی از کارکردهای مهم احزاب، قانون‌مداری و نهادینه کردن قانون در جامعه است، احزاب مختلف می بایست با برنامه اثرگذار برای حل مشکلات موجود در کنار مردم به صحنه بیایند.

فرماندار قرچک تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات اسفندماه با گرایش های سیاسی مختلف، نقطه عطف نظام است.

وی حضور با شکوه و با مشارکت حداکثری مردمی پای صندوق‌های رأی را فصل مشترک تمامی احزاب سیاسی در کشور دانست و افزود: امروز ایران اسلامی از یک سو با جنگ نابرابر اقتصادی تمام عیار و از طرفی دیگر با برخی از مباحث داخلی ناشی از تحریم ها کشور مواجه است و در این شرایط بایستی بر نقاط اشتراک احزاب و ایجاد وحدت بین آحاد جامعه تاکید داشت.

حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا یک نماینده در مجلس دارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.