به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه از ویژگی‌های نماینده مجلس انقلابی، جهادی و خدمتگزار بودن نمایندگان به مردم است، اظهار کرد: در انتخابات پیش رو مردم افرادی را انتخاب کنند که موجب تشکیل مجلسی در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: افرادی که در انتخابات از سوی مردم به عنوان نماینده انتخاب می‌شوند باید در راه خدمت شب و روز نشناسد و ناظر بر رفتار دولت و مسئولان و بعد از مسائل فرهنگی اولویت اولش مسائل اقتصادی و معیشت مردم باشد.

امام جمعه اهواز بیان کرد: مردم به نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی آگاهی دارند و در انتخابات دوم اسفند ماه با حضور و مشارکت حداکثری خود حماسه‌ای دیگر را می‌آفریدند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اشاره به حماسه مردم خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن روحی تازه در کالبد انقلاب اسلامی دمیده شد و به رغم سختی‌ها و مشکلات ملت ایران با صلابت و باطراوات حضور انقلابی و باشکوه خود را به جهانیان نشان دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی برای زنان مسلمان و جهان است و باید سیره و شخصیت این بانوی گرانقدر اسلام را به جهانیان هر چه بیشتر معرفی کنیم.

امام جمعه اهواز افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری زنان در جامعه کشور ما دارای نقشی مهم و اثرگذار دارند و شاهد حضور موفق بانوان کشورمان در تمامی عرصه‌ها هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.