به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد پنج مهر آبادان اظهار داشت: ۴۱ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ،دشمن و در راس آن آمریکا با برنامه‌ریزی و توطئه‌های مختلف سعی در براندازی انقلاب اسلامی داشته اما همواره در سیاست‌ها و رفتار ضدایرانی خود شکست خورده است.

وی ضمن برشمردن بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: امروزه ایران اسلامی جزو ۱۰ کشور برتر جهان در بخش‌های نانو، انرژی اتمی، سلول‌های بنیادی، شیمی و فیزیک بوده و در این زمینه ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اتکا به دانش جوانان انقلابی و متعهد در سلول‌های بنیادی و انرژی هسته‌ای معادلات آمریکایی‌ها را به هم ریخته است.

امام جمعه آبادان گفت: انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها به پیشرفت‌های خوبی رسیده اما متاسفانه برخی از مسوولان در بخشی همچون رفع مسایل و مشکلات اقتصادی و بیکاری ضعیف عمل کردند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور با بیان اینکه دانش‌آموزان و نسل چهارم انقلاب وظیفه سنگینی برعهده دارند گفت: امروز رسالت دانش آموزان به عنوان نسل چهارم انقلاب در پیشبرد اهداف آن سنگین و حساس است.

وی بر مطالعه بیانیه دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب تاکید کرد.

 مدیر آموزش و پرورش آبادان نیز در این آیین گفت: ۲۰ برنامه محوری فرهنگی و هنری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در آموزشگاه‌های آبادان برنامه‌ریزی شده است.

حبیب‌اله رمضانی نواختن زنگ انقلاب در مدارس و حضور دانش آموزان در فرودگاه آبادان همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی را از برنامه های مهم روز ۱۲ بهمن بیان کرد و گفت: در ایام الله دهه فجر امسال برنامه‌های خاص دهه مبارک فجر در زمینه فرهنگی، هنری و ورزشی در ۲۵۰ آموزشگاه آبادان اجرا می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه‌ها صنایع دستی دانش‌آموزان را از دیگر برنامه‌های مهم دهه مبارک فجر در آبادان عنوان کرد و گفت: اختتامیه المپیاد ورزشی با حضور پنج‌هزار دانش‌آموز شهرستان آبادان در روز بیستم بهمن در سالن ورزشی مجموعه شهید دهداری آبادان برگزار می‌شود.

رمضانی آگاه‌سازی دانش‌آموزان از دستاوردهای انقلاب اسلامی را ضروری خواند و گفت: در شرایط فعلی جنگ نرم ، آموزش و پرورش مهم‌ترین و تاثیرگذارترین میدان فرهنگ سازی و آموزش است. 

همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی علاوه بر نواختن زنگ انقلاب ،بوق کشتی‌ها و قطار نیز در شهرهای آبادان و خرمشهر به صدا درآمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.