حسن رضاییان شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم گرامیداشت سردار قاسم سلیمانی در شهرستان پلدختر اظهار داشت: سردار سلیمانی به عنوان مالک اشتر زمان نسبت به مقام معظم رهبری و سردار سپاه اسلام بود که گروهک های تروریستی مانند داعش را از بین برد.

وی با تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: ترور مظلومانه این سردار رشید اسلام اقدام احمقانه و خطای بزرگی است که تاوان سختی را برای عاملان آن در پی دارد و روح خبیث و شیطان صفت آمریکا و اسراییل به دنیا نشان داد.

فرماندار پلدخترگفت:شهادت سردار سلیمانی ، بزرگترین پاداش برای او بود که باعث استحکام نظام و شکست جبهه استکبار را نزدیکترکرد و دولت و ملت ایران هیچگاه برای انتقام خون این سردار دلها از پای نخواهند نشست و راه این شهید سرافراز توسط آحادمردم ایران و آزادگان جهان ادامه دارد.

وی افزود: سپهبد قاسم سلیمانی در طول چهار دهه هر جا منافع ملی ایران در خطر بود به عنوان سرباز ولایت و مدافع امنیت کشور و ملت خوش درخشید و در نهایت به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه خدا بود رسید.

رضاییان یادآورشد: سپهبد قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره)  بود که به عنوان پرچمدار جبهه مقاومت و حمایت از نهضت های آزادی بخش حضور مجاهدانه داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.