آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در همایش ملی ناجا و نیروی انتظامی که در ستاد فرماندهی انتظامی البرز برگزار شد افزود: انقلاب اسلامی امانت الهی در اختیار ما است که برای تحقق، به ثمر رسیدن و استقرار آن خون های زیادی ریخته شده است.

وی با بیان اینکه بصیرت، دشمن شناسی و جامعه‌شناسی مان را باید افزایش دهیم خاطرنشان کرد: مسیر تحقق اهداف انقلاب با امنیت ایجاد می‌شود، علاقنیت، معنویت وعدالت که از جمله اهداف انقلاب است بستری از امنیت می خواهد که ایجاد و تحقق این امنیت در دست نیروی انتظامی است.

حسینی همدانی گفت: در زمان طاغوت پلیس تربیت شده بود تا در برابر مردم قرار بگیرد، اما امروز دارای ارزش‌های الهی و معنوی است و به برکت انقلاب اسلامی تحول اساسی در سیستم ساختاری نیروی انتظامی ایجاد شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تدون بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: خطاب اولیه این بیانیه به مردم و بعد به جوانان و خطاب خاص‌تر آن به دستگاه‌ها، نهادها و مسئولان از جمله نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب از هر فرصتی استفاده می کنند، در جنگ اقتصادی که به راه انداخته اند مغلوب و جنگ اصلی امروزشان جنگ فرهنگی است، که در تغییر در رفتار، باور و با روش های مختلف از جمله جنگ روانی، جنگ اراده، سکوت و مارپیچ سکوت سعی می کنند تا به این اهداف شوم دست یابند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ۴۰ سال پیش با هدایت‌های پیامبرگونه امام خمینی(ره) به همراه مردم و جلوداری روحانیت به پیروزی رسید اما برخی در قدم نخست به بیراهه رفتند، هدف انقلاب حرکت به سمت دولت مهدوی بود، ما با لیبرالیسم و سکولاریسم فاصله داریم که ریشه و نتیجه این تفکراتشان را امروز می بینیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.