حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی روز چهارشنبه در دومین همایش کشوری مجمع اساتید شبکه تربیتی صالحین، در مشهد افزود: در همین چارچوب فعالتر نمودن حلقه مربیان، استادیاران، تشکیل حلقه و مجمع اساتید از جمله برنامه هایی است که می بایست مورد توجه باشند.
وی در ادامه همچنین گفت: دشمن موجودیت خود را در نبود انقلاب اسلامی می ‌بیند. همچنان که در صدر اسلام دشمنان فهمیدند اسلام را به‌ دست مسلمانان از بین ببرند امروز نیز می خواهند از طریق استحاله درونی، نظام اسلامی را از سر راه خود بردارند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برای مقابله با دشمن وجود جبهه‌ ای منسجم با محوریت ولایت برای پیشروندگی انقلاب اسلامی، تمرکز و اهتمام به‌ عناصر ماندگاری آن به منظور مقابله با جبهه استکبار و حفاظت از انقلاب اسلامی ضروری است.
وی ادامه داد: تعامل و پیوند روحانیت، بسیج و سپاه به ‌عنوان سنگرنشینان اسلام ناب و نهادهای مهم و تاثیرگذار در ماندگاری انقلاب اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری تداوم عزتمند و پیشروندگی انقلاب را تضمین و فتنه‌های خطرناک را از بین می برد.

* تقدیم 100 شهید مدافع حرم از شبکه صالحین
رئیس سازمان بسیج مستضعفان نیز در همایش کشوری مجمع اساتید شبکه تربیتی صالحین گفت: تقدیم 100 شهید مدافع حرم از شبکه صالحین نشانگر اثربخش بودن این شبکه تربیتی است.
سردار غلامحسین غیب پرور افزود: هنگامی نگران ناهنجاریهای فرهنگی در اجتماع نخواهیم بود که محتوای کار فکری و اثربخشی برنامه های صالحین به خوبی انجام شود و استحکام فکری جوانان بگونه ای باشد که با اندکی از شبهات منقلب نشوند.
وی همچنین بر استفاده از فضای مجازی برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن تاکید و بیان کرد: اگر فضای مجازی با فضای شبکه تربیتی صالحین همراه باشد و از این فضا به خوبی استفاده شود موفقیت در برابر جنگ رسانه ای دشمن حتمی است.
دومین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی صالحین با حضور ۵۰ نفر از اساتید برادر این شبکه تربیتی در جوار بارگاه نورانی امام رضا(ع) برپا شده است.
طرح صالحین یک پروژه بزرگ تربیتی و معرفتی است که با هدف ایجاد نظام تربیتی، معرفتی و بصیرتی در سطوح مختلف بسیجیان در چارچوب سازمان بسیج مستضعفان با استفاده از ظرفیتهای علمی و معنوی نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کند. بر این اساس در چارچوب حلقه های صالحین با عضویت 15 تا 22 نفر در قالب نشستهای چهره به چهره در مساجد و پایگاههای مردمی بسیج مطالب مربوط به مسائل تربیتی و موضوعات روز مورد کنکاش و تحلیل روشنگرانه قرار می گیرند.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.