به گزارش ایرنا،علیرضا ملکشاهی روز سه شنبه در نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان پلدختر برجلوگیری از ورود فرهنگ غلط غرب به کشور تاکید کرد و اظهارداشت: باید از نظر فرهنگی با برنامه های خاص و با محوریت انقلاب همراه با شور و نشاط فرهنگ غلط غرب را خنثی و از ورود آن به کشورجلوگیری کرد.
وی افزود: باید در جشن ها و مراسم های دهه فجرامسال برنامه ها به گونه ای متفاوت تر از سال های گذشته برگزار و در مردم به ویژه نسل جوان ایجاد روحیه امیدواری شود.
معاون فرماندار پلدختر بیان کرد: وظیفه مسئولان خدمتگزاری به مردم است و هر دستگاهی باید آسیب های حیطه کاری و فعالیت خود را شناسایی و دستاوردهای نظام را در دهه فجر به اطلاع مردم به رساند.
ملکشاهی اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگو کردن دستاوردهای دولت و تشریح خدمات انقلاب از ابتدا تا کنون است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در40 سال گذشته سختی ها و حوادث زیادی را پشت سرگذاشته و دشمنان نیز از ابتدا به فکر چالش ها در نظام اسلامی ابران بودند و در این زمینه اقدامات زیادی انجام دادند اما به لطف خدا و نظام، و رهنمودهای مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی به یک ابرقدرت تبدیل شده است.
معاون فرماندارپلدختر گفت: دشمنان می خواهند با سواستفاده از شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها مردم را نسبت به نظام بدبین و نا امید کنند براین اساس باید راه های ایجاد یاس و نا امیدی در مردم را خنثی و پایه های اعتماد عمومی را نسبت به نظام محکم سازیم.
ملکشاهی افزود: اداره میراث فرهنگی باید برنامه های فرهنگی برای تعطیلات عید نوروز را فراهم و دستگاه ها مربوطه نیز همکاری لازم را در این زمینه انجام دهند
7273/7272
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.