به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا چهارشنبه در یادواره شهدای مسجد جوادالائمه، روضه حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی در اهواز اظهار داشت : از بین رفتن فساد شعار اصلی ملت های منطقه و ایران است اما باید هوشیار باشیم چرا که آمریکا کمر به حذف دولت ها بسته تا بتواند اهداف شوم خود را در منطقه عملی کند. 

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: حذف دولت های ایران،  عراق و لبنان از هدف های بلند مدت آمریکا است اما انسجام و وحدت ملی و تبعیت از ولایت فقیه می تواند ما را مقابل این توطئه های دشمن ایمن کند.

این فرمانده نظامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره بر مقابله با نفوذ دشمنان داخلی و خارجی تاکید فراوان دارند و ما باید نسبت به این توطئه ها هوشیار باشیم .

وی همچنین گفت: حاج قاسم سلیمانی دل ها را خرید و پس از سال‌ها مبارزه با داعش با وجود حمایت‌های غربی ها و استکبار جهانی ، دشمنان را شکست داد و در تمامی این سال ها آمریکا را ذله کرد.

وی افزود: توطئه های آمریکا علیه جمهوری اسلامی قدمتی چندین ساله دارد اما به برکت رشادت های سردار رشید اسلام و هوشیاری ملت شریف ایران، این توطئه ها هیچگاه به سرانجام نرسید.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: طرح های مختلف آمریکایی ها در منطقه شناسایی شده اما به برکت خون شهدا این طرح ها هیچگاه عملی نمی شود .

وی بیان کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی مدیون سپهبد شهید قاسم سلیمانی هستند چرا که اگر رشادت های این سردار رشید اسلام نبود با قدرت گرفتن نیروهای تروریستی دیگر هیچ جای امنی در جهان وجود نداشت.

سردار سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا تصریح کرد : داعش ساخته دست آمریکایی ها بود اما رزمندگان دلیر ایران اسلامی با نثار جان خود منطقه را از لوث وجود این جنایتکاران پاک کردند.

وی افزود: اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب نبود داعش امروز در مرزهای ایران مستقر شده بود و بی شک روزانه با حوادث تلخی روبرو بودیم. 

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس از یاران دیرینش در تاریخ ماندگار شد؛ حضور میلیونی مردم سراسر ایران و کشورهای منطقه به کابوسی برای دشمنان تبدیل شد.

وی با بیان این که شهادت سردار سلیمانی بسیاری را از خواب غفلت بیدار کرد گفت: حفظ وحدت و یکپارچگی از رسالت های اصلی ما به شمار می رود ؛ همانگونه که در آیین تشییع پیکر مطهر سردار رشید اسلام همه یکصدا خشم و انزجار خود را نسبت به آمریکا و هم پیمانان جنایتکارش نشان دادیم.

سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی نمونه بارزی از یک مدیر جهادی و انقلابی بود و مدیران ما نیز باید این شهید والامقام را الگو قرار دهند.

وی افزود: بی شک مدیریت جهادی تمامی مشکلات کشور را برطرف ساخته و می تواند قدرت ما را برای دفاع از این کشور اسلامی افزایش دهد .

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی آمریکا حتی یکی از موشک های ایران را نتوانست مهار کند ؛ اگر موشک نداشتیم سرمان مقابل این جنایت بزرگ امریکا پایین بود اما اکنون به برکت خون شهدا از قدرت های بزرگ منطقه هستم .

یادواره شهدای مسجد جوادالائمه، روضه حضرت زهرا(س) و  گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان ، استاندار ، جمعی از مسئولان استان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و جمعی از مردم در مسجد جوادالائمه برگزار شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.