به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با دست اندرکاران یادواره شهدای شهرستان سربیشه ضمن تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با دیگر نیروهای مسلح جهان قابل قیاس نیست زیرا این نیروها با ایمان، ورزیده، کاردیده و همراه با فرهنگ ایثارگری و فداکاری هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: پس از شهادت سردار حاج قاسم تجلیل‌ها و آیین‌های بسیاری در ایران و کشورهای دیگر انجام شد به گونه‌ای که در خود کشورهای دشمن نفوذ پیدا کرد و در ۷۰ شهر آمریکا مردم به خیابان‌ها آمدند.

وی گفت: در هر زمان و مکانی که مشکلی برای مردم پیش می‌آید، با همه تبلیغاتی که دشمنان بر علیه این نظام می‌کند، مردم باز هم نیروهای مسلح را در کنار خود می‌بینند حال می‌خواهد مشکل طبیعی از جمله زلزله و سیل یا مسائل بهداشت و درمان باشد.

امام جمعه بیرجند افزود: فرهنگ نظام اسلامی ایران و نیروهای مسلح آن براساس ایمان به خداست و این دیگر فرق نمی‌کند در جبهه نظامی، فرهنگی، خدماتی و اقتصادی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: شهدا تا پای جان ایستادگی کردند و امنیت را به مردم هدیه دادند، باید همواره به اهداف شهدا و آرمان‌هایی که جان خود را در پای آن فدا کرده‌اند، توجه کنیم.

وی عنوان کرد: در مکتب ما به هیچ وقت قابل قبول نیست که یک جامعه اسلامی تحت سلطه کفار باشد، اما آیا دشمنان این فرصت را به ملت و نظامی می‌دهند تا استقلال خود را حفظ کنند؟

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: استقلال و آزادی، دستاوردی است که در هزینه خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید به دست آورده‌ایم و باعث شده تا از زیر سلطه استعمارگران آزاد شویم و به لازمه آن مالک خود، ناموس و فرهنگ خودمان شویم.

وی گفت: مبادا مردم، شهدا و هزینه‌هایی که در راه انقلاب داده‌اند را فراموش کنند، مردم همواره باید بیدارباش باشند و لحظه‌ای از دشمن غافل نشوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: یاد شهید یعنی همین موج گسترده‌ی مردم که به خیابان‌ها آمدند، دشمنان می‌خواستند ملت ایران را طی خوابی که دیده بودند، بترسانند، اما همگان مشاهده کردند که در ایران چه روی داد، یاد شهید یعنی این که امروز دشمنان شما از وحشتی که دارند، خواب ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآورشد: طمع دشمن تنها به خاطر ضعف عده‌ای است که متاسفانه از خود وادادگی نشان می‌دهند و الا ضرب شستی که آنان از ما سراغ دارند یقین بدانید، متواضعانه در صف نوبت می‌ایستند و امتیاز می‌دهند تا بتوانند با ما تماس بگیرند و تجربه نیز این را نشان داده است.

وی اضافه کرد: اگر بیدار باشید، نخوابید و قدرتمند شوید هیچگونه جنگی رخ نخواهد داد زیرا دشمنان بسیار ترسوتر از این حرف‌ها هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: تا زمانی که ما دشمنان را پررو داشته باشیم آنها طلبکار خواهند بود و اکنون نیز سرنوشت آنها پس از استارتی که در مجلس عراق زده شد و تصویب کردند که نیروهای آمریکایی باید از عراق خارج شوند و همچنین در مجلس شورای اسلامی که تاکید شد باید انتقام سختی گرفته شود، مشخص شده‌ است.

وی بیان کرد: دشمنان هر کجا که احساس ضعف کنند به مانند گرگ گرسنه به ما حمله می‌کنند و هر کجا که احساس قدرت کنند تواضع و چاپلوسی از خود نشان می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.