علی بویری فرماندار هندیجان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص، اظهارداشت: با توجه به عشق و علاقه و اشتیاق مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان هندیجان به سردار سرافراز اسلام شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی و درخواست های مکرر عموم مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این سردار رشید اسلام، به منظور فراهم کردن شرایط حضور شهروندان این شهرستان در مراسم باشکوه استقبال و تشییع،تمامی ادارات، مدارس تایم صبح و عصر و دانشگاه‌ها به جز مراکز امدادی و درمانی و بانک‌ها، فردا یکشنبه ۱۵ دی‌ماه تعطیل اعلام شدند.

تعطیلی ادارات شهرستان رامهرمز

همچنین آرش قنبری سرپرست فرمانداری رامهرمز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:  در روز برگزاری آیین تشییع پیکر پاک شهید سپهبد قاسم سلیمانی در استان؛ ادارات، مراکز دانشگاهی و مدارس این شهرستان تعطیل خواهند بود.

به گزارش ایرنا ، طبق برنامه اعلام شده از سوی غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان فردا (یکشنبه) خوزستان نخستین میزبان پیکر پاک و مطهر سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کشور خواهد بود.

تشییع پیکر شهدای مقاومت فردا از ساعت هشت صبح در شهرستان اهواز از میدان مولوی به سمت چهارراه سلمان فارسی(نادری) برگزار می‌شود.

شهید قاسم سلیمانی فرماندار شجاع و جسور لشکر۴۱ ثارالله کرمان در دوران هشت دفاع مقدس ، با حضور موثر درخطوط مقدم جهاد و مبارزه با نیروهای بعثی عراق ، نقش مهمی در پیروزی های رزمندگان اسلام به خصوص حماسه آزاد سازی خرمشهر داشت.

شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی همچنین در جریان سیلاب مهیب فروردین ماه امسال خوزستان ، خاضعانه و خالصانه در کنار مردم آسیب دیده قرار گرفت و منشاء خدمات ارزنده و ماندگاری شد.

 بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت جنگ آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه کشورمان هم نیزبا صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی  آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده در این وزارت خانه تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در جمهوری اسلامی به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.