حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در مصلای کرج برگزار شد، افزود: امروز مالک اشترهای فراوانی در جهان  وجود دارد که  حاج قاسم  سلیمانی نمونه آنان است.

وی در خصوص فلسفه دشمنی ما با آمریکایی ها و صهیونیست ها گفت: رمز دشمنی ما صهیونیست و آمریکا در خوی استکباری آن هاست و هر جا که خوی استکباری بود با اسلام ناب دشمنی به وجود آمد.

یوسفی اظهار داشت: بعضی ها بر این تصور هستند که مثل سال های دور آمریکایی ها، اسراییل را مدیریت می کنند ولی امروز باید گفت که صهیونیست ها هستند که آمریکا را مدیریت می کنند.

وی نخستین اقدام صهیونیست ها ، توطئه هایی در دفاع مقدس دانست و ادامه داد: تا صهیونیست ها سرگرم  دسیسه  در دوران دفاع مقدس بودند، فرزندان معنوی امام (ره )،  حزب الله لبنان را به قدرت رساندند و بعد از اینکه فهمیدند نیروهایشان در تیررس حزب الله هستند گفتند از جنگ تحمیلی بگذرید و به فکر حزب الله باشید.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: صهیونیست ها ، جنگ های مختلف با حزب الله لبنان را از ۵۵ روزه تا چند ساعته به راه انداختند .

وی با بیان اینکه استکبار با بهانه سلاح های شیمیایی به عراق حمله کرد، خاطرنشان کرد:  استکبار در عراق هفت تریلیون دلار هزینه کرد ولی مردم ایران و عراق با هم متحد شدند.

یوسفی افزود: آن ها در صدد قطع ارتباط جریان شیعی با حزب الله از طریق ایجاد داعش از سوریه شدند ولی مدافعان حرم اجازه چنین کاری  را ندادند.

با شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد

یوسفی  گفت: با شهادت حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد و گذشت آن زمان که مالک اشتر یکی بود اما امروز  مالک اشترها زیاد هستند. مکتب و جنبش حاج قاسم را باید آنجا دید که خواننده اسپانیایی با ۱۳.۵ میلیون فالوور در صفحه ایسنتاگرامش عکس حاج قاسم را گذاشته است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز تاکید کرد: امروز جبهه مقاومت از غرب آسیا عبور کرده و انقلاب ما به اقصی نقاط عالم رسیده است. وی گفت: شهید سلیمانی در شهر به شهر و کوه به کوه آرزویش از درگاه خدا شهادت طلب می کرد و دعای ولی امر مسلمین نیز برای ایشان رسیدن به عاقبت به خیری و شهادت بود.

وی افزود: خون این شهید به ظاهر در فرودگاه بغداد ریخته شد اما خون پاک حاج قاسم  در رگ های جبهه های مقاومت تزریق شد و جهنمی برای استکبار درست می کند که در تاریخ سابقه ندارد.

یوسفی تاکید کرد که خون سردار سلیمانی با اثراتی زمینه سازی ظهور را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امروز پیشنهاداتی در مورد معادله این شهید می دهند که نه تنها غیرقابل بررسی است بلکه آن را وقیحانه و بی شرمانه می دانیم و از تمام جبهه مقاومت می خواهیم که در مقابل استکبار کوتاه نیاید.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت :  دیگر اجازه هیچ مذاکره ای با استکبار به هیچ احدی داده نخواهد شد.

وی اظهار داشت: امروز شاهد هستیم  در رسانه های تحت آمریکایی هالیوود مطرح می شود که با حذف راس جبهه مقاومت کار جبهه مقاومت تمام ا ست اما ولی امر مسلمین با انتخاب یک مالک اشتر دیگر جبهه مقاومت با همان ماموریت پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه در این جبهه سختی های زیادی کشیدیم و از آن ها عبور کردیم، گفت: بعد از شهادت شهید رجایی و باهنر و یا شهید مطهری و دیگر تئوریسین های انقلاب اسلامی و یا فوت بنیانگذار جمهوری اسلامی بر این تصور بودند که کار انقلاب اسلامی تمام است ولی قدرتمندتر از گذشته پیش می رویم.

ولی امر مسلمین به خار چشم دشمنان تبدیل شده است

یوسفی با بیان اینکه ولی امر مسلمین به خار چشم دشمنان تبدیل شده است، افزود:‌ دشمنان به دست و پا و  دریوزگی افتاده اند که در مقابل جبهه مقاومت چه کار کنند و بعد از شهادت این شهید جبهه مقاومت با قدرت بیشتری حلقوم استکبار را خواهد گرفت و اجازه نفس کشیدن به آن ها نخواهد داد و صدای شکسته شدن استخوان های آن ها به گوش خواهد رسید.

وی تصریح کرد: امروز بدانید موشک های جمهوری اسلامی، جبهه مقاومت و آتش فشان های زیرزمینی مالک اشتر مقام معظم رهبری به سر هر ابرقدرتی فرود بیاید لحاظتی بیشتر دوام نخواهد آورد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.