حبیب عفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:با توجه به درخواست های مردم برای حضور در آیین تشییع پیکر مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی در اهواز، کلیه ادارات شهرستان هویزه روز یکشنبه تعطیل هستند.

وی گفت: مدارس و تمامی مراکز آموزشی شهرستان هویزه باز و فعالیت آنها برقرار است.

پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز شنبه در عراق تشییع شد و قرار است هنگام ورود به کشور ابتدا وارد اهواز شده و با حضور مردم، تشییع شود. آیین تشییع پیکر این سردار سرافراز ساعت هشت صبح روز یکشنبه در اهواز برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه تعیین شده پیکر پاک سردار شهید قاسم سلیمانی، روز یکشنبه ۱۵ دی در مشهد مقدس و در جوار بارگاه امام رضا (ع)، تشییع  و پس از آن روز دوشنبه ۱۶ دی در تهران تشییع خواهد شد، روز سه شنبه ۱۷ دی‌ نیز آیین تشییع و خاکسپاری پیکر شهید سلیمانی در کرمان برگزار می‌شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت، و جمعی از همرزمان آنها، پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.