عباس هاشم‌پور شنبه در گفت‌وگو با ایرنا بر لزوم برگزاری دیدارها و اردوهای تدارکاتی برای هماهنگی تیم تصریح کرد و افزود: بازی‌های دوستانه بین المللی به روند رو به رشد تیم ملی کمک می‌کند و نتیجه آن قهرمانی در مسابقات بین قاره‌ای بود و باید به این روند ادامه داد.

وی افزود: با شرایط خوبی که دپارتمان فوتبال ساحلی برای این تیم تدارک دیده بود همه بازی‌های لیگ را زیر نظر گرفتیم و بازیکنانی که مستعد و دارای قابلیت های بالایی بودند را به تیم ملی دعوت کردیم و از همه پتانسیل فوتبال ساحلی استفاده کردیم.

هاشم پور اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ساحلی در صورت حمایت بیشتر به موفقیت‌های بیشتری نیز دست خواهد یافت زیرا پتانسیل این تیم بالاست و توانایی قهرمانی در جام‌جهانی را نیز دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: به گفته مسئولان بین المللی فوتبال ساحلی، لیگ  ما در سطح بالایی برگزار می شود زیرا مسابقات به صورت رفت و برگشت در تمام فصول سال به مدت هفت تا هشت ماه برگزار می شود تا بازیکنان از شرایط آمادگی بالایی برخوردار باشند در حالی که سایر کشورهای دارای فوتبال ساحلی لیگ را در ۲ یا ۳ ماه تمام می کنند.

هاشم پور به موضوع لژیونر شدن بازیکنان تیم ملی اشاره کرد و افزود:‌ بدون اغراق در بیشتر کلاس‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا که در رشته فوتبال ساحلی برگزار می شود،   مثال‌های گفته شده از نوع بازی به سبک بازیکنان ایرانی باز می گردد و این نشان از کیفیت بالای بازیکنان ایرانی در لیگ های مختلف دنیا است.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به یکی از قدرت‌های برتر جهان تبدیل شده و در آینده شرایط این تیم بهتر خواهد شد افزود: بعد از مسابقات جهانی ساحلی در کشور قطر که به مقام سومی دست یافتیم تمرین‌ها را برای ایستادن روی سکوی مسابقات بین قاره‌ای پیگیری کردیم و با درخشش خوب بازیکنان به این هدف دست یافتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: بازیکنان تیم ملی در رقابت‌های بین قاره‌ای کیفیت فوتبال ساحلی کشور را به نمایش گذاشتند و این تیم با اقتدار برسکوی قهرمانی ایستاد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران آبان ماه سال جاری موفق شد در رقابت های بین قاره ای که به میزبانی امارات برگزار شد بر سکوی قهرمانی بایستد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.