محمدحسین میرشمسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در یزد افزود: برای رسیدن به این مهم باید بر تلاش های خود بیفزائیم و با توکل به خدا از دعاهای خیر مردم و علاقمندان به ورزش ساحلی بهره مند شویم.
وی ادامه داد: کسب عنوان قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات اخیر در کشور مالزی نتیجه تلاش همه افراد و توسل و توکل به خداوند متعال بوده و قطعا باید بر آمادگی ها افزود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اظهار داشت: تا آغاز جام جهانی 2017 باهاما حدود 40 روز فرصت داریم که در این مدت محدود باید با جدیت برنامه های خود را پیگیری کنیم .
میرشمسی گفت: هر افتخاری در ورزش و رشته فوتبال ساحلی ایران بدست می آید نتیجه فداکاری و تلاش همه افراد است و این قهرمانی و راهیابی به جام جهانی یک افتخار بزرگ برای میهن اسلامی است.
وی گفت: الطاف خداوندی باعث شد تا در مسابقات قهرمانی آسیا شرمنده مردم نشویم و امیدواریم با دعای خیر مردم ، تلاش بیشتر و توکل به حضرت حق در راه آینده نیز به توفیق برسیم.
سرمربی و سه بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران یزدی هستند که امروز صبح مراسم استقبال از آنها بنحو باشکوهی با حضور مدیران اجرایی و ورزشی استان در فرودگاه شهید صدوقی (ره) این استان برگزار شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به تازگی در مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی با کسب عنوان قهرمانی به جام جهانی 2017 باهاما راه یافت .
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.