محمدرضا خطیب روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری دوره مربیگری B آسیا در یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مربیان فوتبال باید بصورت منظم و بطور مستمر زیر پوشش آخرین یافته های علمی در علم مربیگری قرار گیرند.
وی ادامه داد: در سال های اخیر توسط فدراسیون فوتبال و هیات های مختلف در سراسر کشور دوره های دانش افزایی و ارتقا با حضور مربیان برگزار شده و قطعا باید این برنامه مهم همچنان تداوم یابد.
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: مربیان آموزش دیده و مجرب با فراگیری مفاهیم مختلف این حوزه به خوبی می توانند نقش مهمی در تقویت فوتبال کشور و تیم ها و باشگاه های مختلف داشته باشند.
خطیب گفت: در میان مربیان زیر پوشش افراد زیادی هستند که آموزش های ارائه شده در خصوص مربیگری هم در ارتقا و همچنین در انتقال علم و تجربه به بازیکنان نقش آفرین هستند.
وی افزود: در این سال ها استقبال خوبی از سوی مربیان برای فراگیری آموزش های لازم بعمل آمده و باید با برنامه ریزی جدی همه ساله افراد مختلف زیر پوشش اینگونه فعالیت های علمی و عملی قرار گیرند.
مدرس فوتبال ایران همچنین از همکاری و پیگیری کمیته آموزش هیات فوتبال استان یزد برای برگزاری دوره مربیگری فوتبال در این استان قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود تا همچنان این فعالیت ها ادامه داشته باشد.
دوره مربیگری درجه B فوتبال آسیا با حضور 20 مربی از سراسر کشور به مدت 20 روز با تدریس محمدرضا خطیب در ورزشگاه شهید نصیری یزد پیگیری می شود.
محمدرضا خطیب مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا ، سال ها مدرس کلاس های مختلف و همچنین مربی و سرمربی تیم های لیگ ها و تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بوده است.
استان یزد حدود 200 مربی فوتبال دارد.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.