امیر دریادارمصطفی درخوران سه‌شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی آبادان در ناحیه مقاومت این شهرستان اظهارداشت:نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا پنج هزار کیلومتر دورتر از مرزهای سرزمینی امنیت را برای شناورهای کشور تامین کرده است.

وی افزود:نیروی دریایی ارتش در کنار تامین امنیت شناورهای خودی به شناورهای کشورهای دیگر نیز که درخواست کمک کنند یاری رسانی می‌کند.

امیردریادار درخوران اقتدار کشور را مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان مرزهای کشور دانست و گفت:خطوط دریایی کشور امن‌ترین خطوط دریایی در جهان است.

وی در ادامه به توقیف شناور متخلف انگلیسی Stena Impero تحت اسکورت ناوچه جنگی بریتانیایی اشاره کرد و بیان داشت:این اقدام شجاعانه نیروهای مسلح در سایه ترس نیروهای انگلیس انجام شد.

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان بسیج را متعلق به همه کشور دانست و افزود: بسیج دارای فرهنگ و تفکر است و شالوده اصلی سازمان بسیج را همین فرهنگ و تفکر تشکیل می‌دهد که ریشه آن در باورهای انقلابی‌، اسلامی و ملی ایران است‌.

 در ادامه این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان بسیج را پیشتاز در مرزداری و صیانت از آرمان‌های انقلاب دانست و گفت:اندیشه بسیج دشمنان انقلاب را به زانو درآورده است.

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی  بسیج را ضامن امنیت و یاور انقلاب دانست و  اظهار داشت: اکنون ملت ما به عنوان یک ملت الگو شناخته می شود و همه امت اسلام به ما افتخار می کنند که مردمی استکبار ستیز هستیم.

وی افزود: بسیجیان در طول ۴۰سال گذشته همراه در کنار نیروهای نظامی و انتظامی بسیاری از حوادث و فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.