به گزارش ایرنا، مسئول مرکز راهبردی بسیج مستضعفان در این نشست که توسط سازمان بسیج رسانه قزوین ترتیب داده شده بود، گفت: امروز همه ما نیازمند وحدت و تلاش مضاعف هستیم تا بتوانیم هرچه سریع تر بیانیه گام دوم انقلاب را برای شکوفایی و توسعه هرچه بیشتر میهن اسلامی محقق سازیم.
علیرضا زاکانی افزود: قدم اول ما در بیانیه دوم فهم و سپس تبیین و عملیاتی کردن آن در جامعه است.
وی اظهار داشت: بیانیه دوم سرتاسر حاوی پیام های مختلفی است که هر قسمت آن الهام بخش و راهگشای موانع و مشکلات فراوانی در کشور است.
زاکانی با تاکید بر سرعت تحقق بیانیه دوم انقلاب، عنوان کرد: انقلاب اسلامی امروز در نقطه ای ایستاده که همه دشمنان مقابل آن شکست خورده اند و همانند ابتدای انقلاب در مرحله صفر و شروع نیستیم .
این فعال سیاسی به سخت بودن گام اول انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز همانند دهه 60 درگیر جنگ سخت نیست و شرایط پیش روی ما اوضاع بهتری نسبت به گذشته است و باید برای عزت و سربلندی هرچه بیشتر انقلاب و نظام در گام دوم بیش از پیش تلاش کنیم.
زاکانی به بحران های دهه 70، 80 و 90 اشاره کرد و گفت: دشمن همواره با شکاف در بدنه سیاسی جامعه و حضور نظامی در منطقه به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی بوده اما توانستیم با بصیرت و آگاهی در مقابل این هجمه ها ایستادگی کنیم.
وی همچنین گفت: امروز آمریکا پس از سالها شکست به دنبال فعال کردن تمام گسل ها است تا دوباره جامعه ما را با فتنه روبرو سازد که راه مقابله با آن بصیرت افزایی است.
مسئول مرکز راهبردی بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: دشمن با تشدید فشار اقتصادی، ناکارآمدی در پی ایجاد نافرمانی مدنی و سپس آشوب در کشور ست تا به اهداف شوم خود دست یابد، اما مردم ما باید همواره با اتکا به بیانیه دوم گام همچنان در برابر دشمن تسلیم ناپذیر باشند و با قوت بیشتری در پی تحقق آرمان های انقلاب و نظام باشند.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.