به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با شماری از فرزندان شاهد استان افزود: این فرزندان اهتمام و نگاه ویژه ای به جامعه و آرمانهای انقلاب دارند و ظرفیت بی نظیری به لحاظ فعالیت و اشتغال فرزندان شاهد در مجموعه ها وجود دارد.
وی با بیان اینکه در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب قرار داریم، تاکید کرد: باید هر روز مصمم تر و با اقتدار به آرمان های انقلاب و شهدا نزدیکتر باشیم اگر روزی از این آرمان فاصله گرفتیم روز مصیبت ماست.
رییس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه خط قرمز ما در دستگاه قضایی استان ارزش های انقلاب و نظام است، گفت: ما این ارزش ها را با هیچ چیز معامله نخواهیم کرد.
حجت الاسلام صادقی نیارکی یادآوری کرد: بهترین و ارزشمندترین مساله برای انسان جان اوست، شهدا برای نظام و انقلاب جان خود را تقدیم کردند و این وظیفه ماست که در شرایط کنونی جامعه با امنیت موجود و امکانات حافظ و پاسدار خون شهدا باشیم.
وی خاطرنشان کرد: پدران فرزندان شهدا انسان های وارسته بودند و خداوند آنان را انتخاب کرد و خانواده آنها نیز باید در مسیر شهدا و انقلاب حرکت کنند.
حجت الاسلام صادقی نیارکی، مطالبه گری را از وظایف فرزندان شهدا دانست و افزود: فرزندان شهدا نباید وابسته و گرایش های سیاسی به حزب ها داشته باشند چرا که حزب شما نظام، انقلاب و ولایت فقیه است.
وی، اجرای احکام و اندیشه های اسلامی در جامعه را اصل برشمرد و ادامه داد: بخشی از اجرای این اصل بر عهده دستگاه قضایی است.
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: همه باید در مسیر نظام، انقلاب و عمل به اندیشه های اسلامی قرار گرفته و تلاش کنیم در این راه شرمنده شهدا نباشیم.
در ابتدای این دیدار مسئول جمعیت فرزندان شاهد استان گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده ارائه کردند.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.