به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدحسین رجبی روز چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کاظمی استانداری کردستان اظهار داشت: با وجود همه فتنه ها و فشارها، جمهوری اسلامی قدرت بازدارندگی و اقتدار ویژه ای در دنیا دارد.
وی اضافه کرد: دشمن با همه تلاش ها برای محدود و منزوی کردن ایران اسلامی نتوانسته به نتیجه برسد که این به لطف حضور مردم در تمام صحنه های دفاع از انقلاب است.
سردار رجبی افزود: آزمون بزرگی را با عظمت و اقتدار در مقابل جبهه گسترده استکبار طی می کنیم بطور حتم باز هم سربلند از آن بیرون خواهیم آمد.
وی تاکید کرد: ماموریت محوری سپاه کمک به دولت در حوزه توسعه، پیشرفت، محرومیت زدایی و رفع همه مشکلاتی است که با آن مواجه می شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به تشکیل اتاق های اندیشه ورزی بسیج گفت: تشکیل این اتاق ها به این معنی است که سپاه و بسیج بدنبال ارائه راهکار مناسب حل مشکلات به مسئولان اجرایی هستند.
سردار رجبی اظهار داشت: پایگاه بسیج و بسیجیان یک وظیفه مضاعف دارند که باید در هر بخشی و قشری که هستند با هر توانایی وظایف خود را بدرستی انجام دهند.
در پایان، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی کردستان به عنوان مسئول جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید کاظمی استانداری کردستان معرفی شد.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.