رضا کیانی‌راد دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب گذشته تعدادی از ساکنان مناطق سعدی و عبودی شادگان در تجمع مسالمت‌آمیز خواستار رسیدگی به شرایط نامناسب این ۲ منطقه شدند.

وی افزود: در بین مردم تعداد انگشت شماری با پوشاندن چهره خود اقدام به آتش زدن چند لاستیک کردند که با  حضور میدانی فرماندار شرایط این ۲ منطقه عادی شد و شهروندان با شنیدن صحبت‌های مسئولان به منازل خود بازگشتند.

دادستان شادگان گفت: از شهروندان انتظار می‌رود خواسته‌های به حق خود را در چارچوب قانون جمهوری اسلامی ایران پیگیری کنند تا مطالبات آنها فرصتی برای سوءاستفاده دشمنان نظام نشود.

وی افزود : متاسفانه برخی سودجویان قصد داشتند سناریوی اتفاقاتی که در عراق، سوریه و لبنان در حال رخ دادن  است را به شادگان بکشانند که با هوشیاری شهروندان و نیروهای امنیتی نقشه آنها بی‌اثر شد.

کیانی‌راد بر تامین امنیت مردم با تعامل همه دستگاه‌ها و شورای تامین شهرستان شادگان و نیز برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت: تلاش ما حفظ و صیانت از مقدسات جمهوری اسلامی ایران است و با اخلالگران در امنیت ، برخورد قانونیخواهد شد.

وی افزود: دستگاه قضا تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهد داد نظم، امنیت و آرامش مردم و جامعه از سوی افراد قانون گریز، تهدید شود و یا به خطر بیفتد. 

به گزارش ایرنا برخی ساکنان مناطق کوی سعدی و عبودی شادگان یکشنبه شب در تجمعی اعتراض آمیز به نبود زیرساخت‌های شهری در این مناطق اعتراض کردند که عده ای اندک با پوشاندن سر و صورت خود  به آتش زدن لاستیک و بستن جاده ورودی به این ۲ منطقه اقدام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.