به گزارش ایرنا، مریم بیدخام بعدازظهر چهارشنبه در همایش رابطان ادارات دولتی که به منظور گرامیداشت هفته مقدس نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی قزوین برگزار شد، افزود: با اقدام های خوبی که صورت گرفته این استان یکی از امن ترین مناطق کشور محسوب شده که این امنیت حاصل تلاش برادران تلاش گر نیروی انتظامی است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی با بیان اینکه امنیت اجتماعی، آسودگی و آرامشی است که جامعه و نظام سیاسی برای اعضای خود ایجاد می کند، فلسفه تدوین قانون اساسی را ایجاد نظم و پایبندی به قانون برشمرد که در حوزه های مختلف جهت تحقق امنیت اجتماعی لحاظ شده است.
بیدخام با تاکید بر اینکه همه باید در راستای حفظ امنیت و ارتقای نظم عمومی در جامعه تلاش کنند، اظهار داشت: همه نهادهای دولتی و غیر دولتی می توانند با انجام کارهای فرهنگی، قانون پذیری در بین افراد جامعه را گسترش داده و از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کنند.
این مسئول بر نقش محوری پلیس در حفظ امنیت تاکید کرد و یادآور شد: تقویت وفاق اجتماعی، همسویی و بستر سازی برای اجرای طرح های مشترک و اثر بخش منجر به خدمات شایسته به مردم در جهت ارتقای امنیت و سلامت جامعه خواهد شد.
بیدخام با اشاره به در پیش بودن مراسم بزرگداشت سه هزار شهید استان، تصریح کرد: امنیت و آرامش کنونی جامعه مرهون خون هزاران شهیدی است که در برهه های مختلف از جان خود گذشتند تا ایران اسلامی امروزه این امنیت و آرامش را داشته باشد.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پلیس در جامعه نماد نظم و امنیت است، افزود: نظم و امنیت در سایه همکاری و تعامل گسترده سه قطب سازمان ‌های دولتی، مردم و پلیس محقق می‌شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در پایان اظهار داشت: باید با ایجاد فضای همکاری و پرهیز از موازی کاری برای پیشگیری از پیامد آسیب‌های اجتماعی از ظرفیت‌های موجود نیز به نحو احسن استفاده کرد.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.