به گزارش ایرنا مهدی تارتار جمعه شب در نشست خبری بعد از بازی تیمش با نساجی اظهار داشت: بازی ۲ نیمه متفاوت داشت؛ در نیمه نخست خوب کار کردیم ولی در نیمه دوم با تعویض های حریف آنها خطرناک‌تر ظاهر شدند. 

وی درخصوص مصدومیت پیام ملکیان گفت: این بازیکن برای فیزیوتراپی به اهواز رفت البته ما در هر پست ۲ بازیکن خوب داریم مثلا امروز مکانی نیمکت نشین بود؛ پیش بینی می کردیم نساجی خوب بازی کند و انصافا آنها در نیمه دوم عالی بودند. 

تارتار در پاسخ به پرسشی مبنی بر عملکرد  ضعیف نفت مسجدسلیمان از شروع لیگ تا هفته دهم گفت: نظر شما برای من قابل احترام است اما ما ابتدای فصل هدف‌گذاری کردیم که الان از آن هدف‌گذاری بالاتر هستیم.

وی حفظ جایگاه در لیگ برتر را از اهداف این تیم در فصل جاری عنوان کرد و افزود: بعضی مواقع تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و کار سخت می‌شود؛ ما مقابل شاهین هم مشکل داشتیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امروز فرزاد حاتمی را در اختیار نداشتیم و وقتی تیمی مثل نساجی بسته بازی می‌کند ما باید به بازی هوایی روی بیاوریم اما چاره‌ای نداشتیم؛ ترجیح دادیم روی زمین بازی کنیم تا به مشکل نخوریم. به هر حال کار ما سخت است از طرفی توقعات بالا است.

وی با بیان اینکه تیمش در نیمه دوم خوب بازی نکرد، افزود: اگر قرار باشد ما به زیر توپ بزنیم هوادار ناراحت می‌شود چون اینجا خوزستان است و هواداران انتظار فوتبال تکنیکی و جذاب دارند.  

تارتار اظهارداشت: با توجه به اینکه دیر کارمان را شروع کردیم فرصت لازم برای جذب بازیکن را از دست دادیم؛ اگرچه عماد میرجوان در امر گلزنی موفق نبوده اما او جزو بازیکنان خوب ما است، پریرا با آن همه هزینه در تیم فولاد فقط یک گل زده است.

وی با بیان اینکه قیمت مهاجم  همیشه بالا است و ما توان هزینه زیاد نداریم، افزود: ۲ بازیکن تیم ما به شهر خودرو رفتند که نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال هزینه داشتند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: تاکنون در ۱۲ بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخوردیم و باید بگویم تیم نفت اکنون شخصیت نباختن گرفته است؛ سال گذشته همه به دنبال سه امتیاز از نفت بودند اما حالا شکست این تیم سخت شده است. 

وی درخصوص دیدار تیمش با پرسپولیس گفت: بیش از ۲ هفته دیگر این دیدار برگزار می‌شود و اکنون صحبت کردن در این خصوص زود است. ما در همه مسابقات برای برد به زمین می‌رویم و صادقانه می‌گویم یکی از آروزهای من این است که پرسپولیس را شکست دهم. 

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.