مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: اوج کار ما در بازی مقابل پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش ایسنا، فرشاد فلاحت زاده در نشست خبری بعد از بازی با فولاد اظهار کرد: یک نکته منفی در بازی بود که یکی از تماشاگران ما صحبتی کرد که ما جهانبخش را وارد میدان کنیم و هرکس باید در حیطه وظایف خود عمل کند.

وی افزود: فولاد، تیم خوبی است و مربی با دانش و فهیمی دارد و بازیکنان خوبی نیز در اختیار این تیم است و اگر ما همین روند را ادامه دهیم، به امید خدا تا بازی با پرسپولیس، به اوج خود خواهیم رسید و خودمان را در آن بازی نشان خواهیم داد.

فلاحت زاده خاطرنشان کرد: در نیمه اول، عکس العمل های خوبی از حامد لک شاهد بودیم و در نیمه دوم نیز تلاش کردیم که اشتباه بازی مقابل ذوب آهن را تکرار نکنیم و مثل آن بازی، گل نخوریم.

وی تاکید کرد: نفراتی که در تیم ما حضور دارند، تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه هستند.

وی با تمجید از عملکرد داور بازی، بیان کرد: داور مسابقه، شجاع و جسور بود و در تمامی صحنه ها حضور داشت، البته در چند صحنه روی آفسایدگیری عجله کرد، اما در کل، با وجود جوانی اش، خیلی خوب عمل کرد و از کمیته داوران به خاطر تربیت چنین داوران جسور، تشکر می کنم.

مربی گسترش فولاد گفت: آندارنیک تیموریان آسیب دیده بود و به همین دلیل او را در نیمه دوم وارد زمین کردیم و این بازیکن، نمایش خیلی خوبی داشت و خوشحالم که وی بعد از مصدومیت، عصای دست ما شده است.

وی اظهار کرد: با دست پر به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت و با اضافه شدن بازیکنان مصدوم، با انگیزه زیادی با پرسپولیس بازی خواهیم کرد تا از آبروی فوتبال آذربایجان دفاع کنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.