مسابقه تیم های فوتبال فولاد خوزستان و مشکی پوشان مشهد عصر پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
وی در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما می دانستیم که در اهواز کار بسیار سختی را پیش رو داریم و به همین دلیل بچه های تیم را برای یک بازی سخت آماده کرده بودیم.
وی اظهار کرد: باید از بچه های تیم بسیار تشکر کنم که 90 دقیقه پر تلاش در زمین زحمت کشیدند هر چند حقشان برد بود ولی همین که در اهواز یک امتیاز را به دست آوردند کار بزرگی کرده اند.
عنایتی اظهار کرد:اگر امروز در اهواز امتیاز نمی گرفتیم قطعا روز بدی برای ما به حساب می آمد زیرا بچه های ما بسیار پر انرژی در زمین ظاهر شدند و حتی حقشان برد مقابل فولاد بود.
سر مربی مشکی پوشان مشهد اضافه کرد:قطعا تیم ما بسیار بهتر از فولاد خوزستان بازی کرد و در بیشتر مواقع توپ و میدان در اختیار بازیکنان ما بود و فولاد بسیار خوش شانس بود که در این بازی یک امتیاز کسب کرد.
وی گفت: تیم فولاد فقط یک شوت به دروازه ما زد که به گل تبدیل شد ولی تیم ما موقعیتهای بسیاری داشت که با بد اقبالی و بی دقتی بازیکنان نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.
وی در خصوص موقعیت این تیم در جدول گفت: خوشبختانه امتیاز تیمها در جدول بسیار نزدیک است و با توجه به رفع محرومیت جذب بازیکن در هفته های آتی چند بازیکن خوب به تیم اضافه می شود.
وی گفت: با جذب این بازیکنان و با توجه به همدلی خوبی که بین کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده به آینده تیم امیدوارم و قول می دهم تیم مشکی پوشان مشهد در لیک برتر باقی بماند.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.