به گزارش ایرنا، لوکا بوناچیچ روز چهارشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه هر دو تیم باید در بازی های قبلی خود نتایج بهتری می‌گرفتند و عملکرد بهتری از خود نشان می‌دادند، خاطر نشان کرد: تراکتورسازی مانند ما نتایج خوبی کسب نکرده اما تیم بسیار خوبی است و بازیکنان باکیفیتی در ترکیب دارد، می‌توانم بگویم که فردا منتظر یک بازی سخت و دشوار هستیم.
وی اضافه کرد: درست است که هم تراکتورسازی و هم گسترش فولاد بازیکنانی را در اختیار ندارند اما مهم این است که بازیکنانی که در ترکیب دو تیم هستند فردا باید انگیزه لازم را برای کسب پیروزی داشته باشند که این عامل نقش تعیین کننده‌ را دارد.
وی درخصوص تمرکز و انسجام مورد انتظار در خط دفاع و خط هافبک تیمش بیان کرد: همیشه می‌توانیم از این که هستیم بهتر ظاهر شویم و در طول هفته کار کردیم تا خطوط مختلف را بیشتر هماهنگ کنیم و فردا خواهیم دید که آیا توانسته‌ ایم به این هماهنگی برسیم یا موفق نمی شویم.
سرمربی تیم گسترش فولاد با اشاره به غیبت دخسوس در بازی فردا، یادآورشد: این موضوع برای ما یک کمبود محسوب می‌شود و علاوه بر این دو بازیکن هم نیمه مصدوم هستند و آمادگی کامل برای بازی را ندارند و معلوم نیست که به بازی فردا می‌رسند یا خیر، باید با تمام توان بازی کنیم و هیچ بهانه‌ای نداریم که فردا بازی خوبی انجام ندهیم.
دربی دو تیم گسترش فولاد و تراکتور سازی فردا پنجشنبه از ساعت 14 در زمین بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.
گفتنی است تیم گسترش و تیم تراکتور هر کدام با 7 امتیاز ولی یک بازی کمتر به ترتیب در رده شانزدهم و دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.
خبرنگار:آب بسته ع ** انتشار: رستگار
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.