گابریل کالدرون شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی برابر تیم فولاد خوزستان بیان کرد: جو استادیوم فولاد خیلی خوب بود، امیدوارم همه کمک کنند که دیگر شاهد پرتاب بطری و سنگ نباشیم؛ به همه هواداران پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم.

وی گفت: در نیمه اول چند موقعیت داشتیم و می‌توانستیم حتی بیشتر از یک گل بزنیم. مقابل تیم خوبی بازی کردیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بردن در این زمین شایستگی می‌خواهد که ما از این امتحان سربلند خارج شدیم. 

کالدرون در خصوص پنالتی زدن ترابی افزود: از این پس مهدی ترابی برای ما پنالتی خواهد زد. به سید جلال حسینی تبریک می‌گویم که پس از مدت‌ها بازی نکردن نشان داد که نمونه و الگوست. او همیشه به تصمیم مربی احترام گذاشته و چه در زمین و خارج از زمین به تیم کمک می‌کند.

وی در مورد تیم فولاد  خوزستان نیز بیان کرد: تیم فولاد خوزستان تاکنون فقط یک شکست داشت و این نشان می‌دهد تیم خوبی است اما امروز در قدرت ما بود.من همیشه دوست دارم برنده باشم و معتقدم بدون بازیکن خارجی بسیار خوب بازی می‌کنیم و برای همین به بازیکنان ایرانی تبریک می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت جونیور بازیکن برزیلی این تیم نیز گفت: هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اگر تا آخر فصل بازی نکند شاید مجبور شویم تصمیم دیگری بگیریم.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. این بازی عصر روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزارشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.