به گزارش ایرنا همچنین از زیرساخت های اربعین در منطقه مرزی شلمچه، و آماده سازی مواکب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در این منطقه دیدن کرد.

وی در حاشیه این بازدید با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب عملیات کربلای ٥ همچون شبهای قدر بود ؛ برهمه این شهدا درود می فرستم و از خداوند علو  درجات را برای آنها خواستارم.

حجت الاسلام ناطق نوری با بیان اینکه خوزستان حق بزرگی به گردن ملت و مسئولان دارد، افزود:خوزستان دین خود را به اسلام و انقلاب و به مکتب اهل بیت(ع) به نیکی ادا کرده و جای جای این سرزمین شاهد این مدعاست.

وی ادامه داد: یکی از این شواهد استقبال و بدرقه زائران اربعین حسینی است که مردم و مسوولان منطقه هماهنگ و همدل کارها را انجام می دهند.

وی با اشاره به زیرساخت های انجام شده در مرز شلمچه گفت: فعالیت های صورت گرفته نسبت به سال های گذشته خوب و امید بخش است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ناطق نوری روز سه شنبه هفته جاری از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد. در این سفر ، وی از برخی واحدهای صنعتی و تولیدی شمال خوزستان و واحدهای پتروشیمی ماهشهر ، و در ادامه از مناطق سیل زده خوزستان که در حال بازسازی است دیدن کرد. وی روز جمعه از برخی مجتمع های نیشکری خوزستان ، یادمان شهدای شلمچه. پایانه مسافری و زیرساخت ها و موکب های شلمچه دیدن کرد.

٧١٠٠ / ۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.