به دنبال افزایش بار مصرف شبکه توزیع برق، ترانس برق در خیابان یکِ دانشجوی شهرک دانشگاه اهواز، آتش گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، ساعت 16:40 عصر امروز سه شنبه ۴ تیرماه در اثر افزایش بار مصرف شبکه توسط ساکنین خیابان یکِ دانشجوی شهرک دانشگاه اهواز، یک دستگاه ترانس برق تغذیه کننده برق مشترکان بدلیل گداخته شدن تجهیزات دچار احتراق شده و شعله ور گردید.

لازم بذکر است، از ابتدای هفته جاری از سوی مدیریت بحران استانداری خوزستان و سازمان هواشناسی اطلاعیه های مبنی بر افزایش دمای هوا صادر شده و نیز به دستور استاندار خوزستان تایم اداری برای روز سه شنبه ساعت ۱۲ اعلام شد.

همچنین در همین راستا توصیه های مکرری از سوی کارشناسان برق در راستای پدیده گرما و همزمانی مصرف در ساعت پیک یا اوج مصرف برق که از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است به شهروندان اعلام شده، ولی بعضا مشاهده می شود تعدادی از شهروندان به این پیام ها اعتنایی نکرده و زمینه سلب آسایش را برای خود و اطرافیان فراهم می نمایند.

در خصوص بروز این حادثه کارشناسان ایمنی و گروه عملیات در محل حاضر شده و ترانس مذکور را بوسیله کلیدهای جداسازی از مدار خارج و برق مشترکین دیگری که از این خط تغذیه می شدند را برقرار کردند. همچنین دستور کار اصلاح و تعویض تجهیزات آسیب دیده صادر و در حال رفع خطر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.