عبدالله چمن گلی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی، احتمال وقوع سیلاب در نقاط مختلف استان وجود دارد و از این جهت تمامی سالن‌های استاندارد ورزشی تعطیل شده و برای اسکان اضطراری آماده‌ شده است.
وی بیان کرد: کارکنان، هیات های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان در چند روز آینده در حال آماده باش هستند و برای کمک و خدمت رسانی به مردم و نیروهای امدادی استان آمادگی کامل دارند.
وی ادامه داد: در حال حاضر چند سالن ورزشی به دلیل بدهی دچار مشکل قطعی اشتراک آب و برق است که امید می رود با همکاری شرکت های توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی به شرایط عادی برگردد تا برای ارایه خدمات امداد رسانی آماده باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: سالن‌های ورزشی به صورت شبانه روزی برای اسکان مسافران نوروزی فعال هستند و تیم های بازرسی اداره کل ورزش و جوانان بر روند فعالیت مسوولان این سالن ها نظارت دارند.
به گزارش ایرنا، تعداد سالن‌های ورزشی در ارومیه 90، اشنویه 14، بوکان 19، پلدشت 11، پیرانشهر 17، تکاب 17، چالدران هفت، چایپاره 16، خوی 39، سردشت 13، سلماس 25، شاهین‌ دژ 16، شوط 10، ماکو 16، مهاباد 25، میاندوآب 38 و نقده 28 باب است که بنا به دستور استاندار آذربایجان‌غربی در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفته است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.