سرهنگ محسن دالوند روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: مسیر غرب و شرق جاده ساحلی اهواز برای جلوگیری از تردد خودروها و عابران پیاده تا اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان مبنی بر ایجاد شرایط عادی بسته شده است.
وی با اشاره به اینکه مردم برای حفظ جان خود از حضور در کنار ساحل کارون خودداری کنند ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم که به توصیه های ماموران انتظامی عمل کنند؛ برخی رفتارها از سوی شهروندان و مسافران سبب فراهم شدن زمینه خطر برای آنها خواهد شد.
وی با اشاره به ادامه ممنوعیت فعالیت اماکن تفریحی اطراف ساحل کارون گفت: فعالیت تمام اماکن تفریحی مجاور رودخانه کارون از جمله رستوران های ساحلی تا بازگشت به شرایط عادی ممنوع است.
سازمان هواشناسی هشدار داده است:احتمال وقوع بارش سیل آسا از یکشنبه شب تا اواخر دوشنبه هفته جاری و سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها از اواسط دوشنبه تا سه شنبه در جنوب غرب و غرب کشور بسیار بالا است و بر این اساس توصیه می شود تمهیدات لازم از سوی مدیریت منابع آب، مدیریت بحران و سازمان های امدادی آب به عمل آید.
سازمان آب و برق خوزستان نیز عصر پنجشنبه با صدور سه اطلاعیه، نسبت به وقوع سیلاب در 18 روستای حاشیه دز، 33 روستا و سه شهر در حاشیه کرخه و 18 روستا در حاشیه کارون هشدار داد.
احتمال افزایش دبی کارون در مقطع اهواز تا 2 هزار و 500 مترمکعب بر ثانیه پیش بینی شده است.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.