به گزارش ایرنا سهام طرفی حردانی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های مشترک سال 98 بین معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره کل و سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان بیان کرد: در کنار سازمان های مردم نهاد و مراکز مشاوره زیرنظر خود آماده هرگونه همکاری در قالب برگزاری همایش، کارگاه و... هستیم. همچنین به زودی تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ورزش و بسیج ورزشکاران استان منعقد می شود.
وی گفت: چنانچه بخواهیم آثار مثبت فرهنگی در ورزش را نشان دهیم و از اثرات مخرب آن کم کنیم، باید همه بخش ها مانند مدیران، سازمان ها، خانواده ها و رسانه ها کمک کنند.
وی با بیان اینکه مقوله فرهنگی بستری باز است که همه حوزه ها می توانند در آن فعالیت کنند افزود: در این راستا قرار است با بسیج ورزشکاران در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی همکاری مستمری داشته باشیم.
حردانی با بیان اینکه نسل جوان در تهدید آسیب‌ های اجتماعی قرار دارد گفت:ورزش بهترین عنصر برای پر کردن اوقات فراغت است، از این رو بهتر است که هیات‌ های ورزشی مخاطب فعالیت ‌های ورزشی را جوانان و نوجوانان قرار دهند.
وی به برگزاری محافل انس با قرآن در ماه رمضان توسط سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و افزود:
هم اکنون100 سازمان مردم نهاد در خوزستان وجود دارد که در حوزه های مختلف به مردم خدمات ارایه می دهند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد:سازمان های مردم نهاد و مراکز مشاوره ما همچنان در زمینه سیل اخیر فعالیت دارند. در حوزه امدادی و در قالب ستاد بحران که متشکل از سازمان های مردم نهاد و مراکز مشاوره است اقدامات موثری در راستای کمک به سیل زدگان صورت گرفته است.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری جلسات مدون تا پایان سال و انجام برنامه های عملیاتی در حوزه فرهنگی و جوانان بر اساس سرفصل های حوزه فرهنگی به بررسی برنامه ها و سر فصل های مشترک پرداخت.
رضا باقری با یادآوری مشکلات خانواده ورزشکاران سیل زده و نیز وجود آسیب های متعدد در زمینه اجتماعی پس از سیل از عزم جدی سازمان بسیج ورزشکاران برای برنامه ریزی و اولویت دادن به برنامه های اجتماعی و فرهنگی مشترک خبر داد.
وی گفت: مردم خوزستان با حس خوب انسان دوستانه خود همچنان در حال جمع آوری کمک های خود بصورت نقدی و غیر نقدی به هدف یاری رسانی بهتر به سیل زدگان استان هستند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.