به گزارش ایرنا، رقیه زادمهر روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خلخال افزود: هدف از ایجاد و راه اندازی خانه جوان فراهم کردن محلی برای مطرح کردن ایده‌ها، بررسی و آسیب شناسی مشکلات و رصد خواسته جوانان و همچنینین محلی برای نشست هم اندیشی جوانان و مسئولان است.
وی اظهار کرد: محل خانه جوان خلخال از طریق فرمانداری این شهرستان تامین و در این مکان مسئولان دولتی و نمایندگان سمن‌های مختلف حضور داشته و به بحث و تبادل نظر در مورد مسایل مختلف خواهد پرداخت.
وی از کسب رتبه برتر خلخال در حوزه جوانان در بین شهرستان های مختلف استان خبر داد و گفت: بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل سه شهرستان اردبیل،خلخال و پارس آباد با بهترین عملکرد در این حوزه در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر در این زمینه شده اند.
وی با بیان اینکه کسب این موفقیت در سال گذشته به کمک دستگاه های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان حاصل شده است افزود: با وجود همکاری دستگاه های اجرایی عضو این ستاد هنوز برخی از دستگاه ها از ارائه عملکرد خود در حوزه جوانان به اداره ورزش و جوانان و دبیرخانه این ستاد امتناع می کنند .
او از فراهم کردم مقدمات برگزاری همایش تجلیل از مفاخر ورزشی این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای چنین برنامه هایی انگیزه ورزشکاران جوان را برای حضور مقتدرانه در عرصه رقابت های ورزشی استانی ،ملی و فراملی خواهد کرد.
زادمهر از برنامه ریزی برای اجرای کارگاه های آموزشی و مهارتی قبل از ازدواج،کارآفرینی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سلامت فردی برای جوانان در سال جاری خبر داد و گفت:این برنامه ها به تناسب ترکیب جمعیتی شهرها و روستاهای شهرستان در طول سال اجرا خواهد شد.
در این جلسه رضوان صادقی معاون فرماندار خلخال نیز با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در حوزه جوانان، خواستار برنامه ریزی مناسب برای اجرای ویژه برنامه های هفته جوان با حضور قشر جوان جامعه در مناطق مختلف این شهرستان شد.
وی گفت: در حال حاضر قشرجوان جامعه بیش از هر گروه اجتماعی دیگر در معرض خطر آسیب های اجتماعی بوده و آشنایی و برنامه ریزی برای پیشگیری و مقابله با این آسیب ها در دستور کار امسال ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان قرار دارد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.