به گزارش خبرنگار ایرنا، انور ملارحیمی روز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بوکان که با حضور مسوولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری بوکان برگزار شد، افزود: هم اکنون چهار انجمن مردم نهاد جوانان در این شهرستان فعال است که این تعداد در آینده ای نزدیک به 17 فقره خواهد رسید.
وی با بیان اینکه به جوانان و اندیشه آنها باید بها داده شود، اظهار داشت: رویکرد جدید به امور جوانان در این شهرستان، یک رویکرد عملی است و در این راستا در تلاش هستیم کارهای اساسی و درخور جوانان در این شهرستان انجام دهیم.
وی بیان کرد: برای تسهیل در امر ازدواج جوانان تاکنون هفت کارگاه قبل و بعد از ازدواج در حاشیه شهر بوکان برگزار شده است.
فرماندار بوکان هم در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه جوانان و نقش سازمان های مردم نهاد در جامعه گفت: سمن ها می توانند در حل مسایل و اجرای برنامه ها به خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش مهمی داشته باشند.
جمال خسروی ادامه داد: ساماندهی امور جوانان باید در جامعه جدی گرفته شود و کارهایی که برای جوانان انجام می گیرد، محتوایی باشد.
وی با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان نباید فقط به امر ورزش جوانان توجه داشته باشد، اظهار داشت: این اداره باید فضای بیشتری را در زمینه های مختلف برای جوانان ایجاد کرده و توجه خاصی به این قشر داشته باشد.
به گزارش ایرنا، 61 درصد از جمعیت این شهرستان را جوانان تشکیل می دهند.
بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.