به گزارش ایرنا، رقیه کرمانیان روز پنجشنبه در نشست شورای ورزش شهرستان افزود:‌ این باشگاه در کشف استعدادهای ورزشی شهرستان موثر، همواره حامی ورزش و استعدادهای ورزشی منطقه خواهد بود.
وی اضافه کرد: ورزش در سلامت جسمی و روحی افراد جامعه موثر و آثارش کاملا مشهود است .
معاون فرمانداری اردکان با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در زمینه های ورزشی از میزان آسیب های اجتماعی می کاهد، تصریح کرد:‌ زمانی که از دیدگاه و پیشنهادهای هم آگاه شویم و اهداف مشخصی را در نظر بگیریم ، می توان با پیگیری و تلاش ورزش شهرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
کرمانیان با تشکر از دست اندرکاران امور ورزشی شهرستان در کسب افتخار در میدان های ورزشی، افزود: ظرفیت های خوبی در مردم اردکان در زمینه های ورزشی وجود دارد که باید استعدادیابی و فعالیت ها را بیشتر، امکانات را مهیاترتا تعداد ورزشکاران را افزایش دهیم.
معاون فرمانداری اردکان در ادامه به شرایط اقتصادی که صنایع به عنوان حامی هیات های ورزشی با آن مواجه هستند، اشاره کرد و گفت: نشست های بیشتری با مدیران صنایع برگزار خواهد شد تا حمایت ها و کمک های بیشتری در این زمینه جذب شود .
کرمانیان اظهار داشت: ورزشکاران و قهرمانان اردکان افتخاراتی را عرصه ورزش کسب کرده اند که باید استمرار داشته و آنها را پاس داشت.
وی افزود: انتظار داریم باشگاه ورزشی تشکیل، تا نقشه راه مشخص شود و با ارائه پیشنهادهای کارگشا، استعدادیابی بهتری صورت گیرد، مسایل و مشکلات نیز توسط مدیران و مسئولان پیگیری شود .
معاون فرمانداری اردکان با بیان اینکه دلیل مشکلات این است، اجماعی بین مسئولان و مدیران ورزشی وجود ندارد، تصریح کرد: اتفاق و حمایت های خوبی در شهرستان توسط نماینده مردم اردکان در مجلس و نیز مدیران صنایع رخ داده است .
همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان اردکان گفت: شورای عالی ورزش وظیفه سیاست گذاری ورزش شهرستان را بر عهده دارد و با توجه به امکانات ، زیرساخت ها و نیازها باید سیاست های کلان را پایه ریزی کند.
احمد شکراللهی یادآور شد: این شورا با بهره گیری از افراد متخصص و صاحب نظران و حامیان ورزشی در راستای اهداف مشخص می تواند سعی کند با کمترین خطا و با بیشترین بهره به آن برسد .
وی اظهار داشت: اردکان، شهرستانی پیشتاز از لحاظ داشتن تیم های لیگ برتر ، پتانسیل ورزش و زیرساخت های ورزشی در استان یزد است .
این مسئول در ادامه لازمه رسیدن به جایگاه واقعی ورزشکاران را تشکیل یک باشگاه جامع عنوان کرد و گفت:‌ باید سیاست گذاری شود و در چارچوب آن حرکت کنیم تا موفق شویم.
در این نشست که با حضور جمعی از نخبگان، پیشکسوتان و روسای هیات های ورزشی برگزار شد، مشکلات و مسایل ورزشی شهرستان مطرح شد.
اردکان دارای 37 هیات ورزشی است که 30 هیات آن فعال و 10 هیات به صورت قهرمانی فعالیت دارد .
این شهرستان پنجهزار ورزشکار سازمان یافته و 800 مربی و داور دارد و حقوق مربیان در ماه از 150 تا 300 هزار تومان در نوسان است .
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.