به گزارش دوشنبه ایرنا روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان پیام 'انور عبدالله الحساوی' نایب رئیس جمعیت هلال احمر کویت، در خصوص شایعات منتشرشده درباره اجناس ایرانی در بسته های غذایی اهدایی کشور کویت را منتشر کرد که اعلام کرد: به دلیل سرعت و فوریت و کیفیت بالای اجناس ایرانی و قیمت کمتر ، همه اقلام امدادی از تهران خریداری و با هواپیما به طور مستقیم به خوزستان و سایر مناطق سیل زده ایران ارسال شد.
انور عبدالله الحساوی درباره برخی شایعات و ابهامات مرتبط با کمک های انسان دوستانه هلال احمر کویت و ادعاها در خصوص عدم توزیع آنها گفت: تهیه و خرید اقلام امدادی و مواد غذایی از بازار ایران برای ما ساده تر و ارزان تر بود.
وی افزود: اگر می خواستیم همین اجناس را از کویت خریداری و با هواپیما به ایران ارسال کنیم می بایست هزینه بیشتری پرداخت کنیم.
نایب رییس جمعیت هلال احمر کویت گفت: علاوه بر این با توجه به نیاز سیل زدگان و فوری بودن کمک ها عنصر زمان و رسیدن سریع این اجناس به سیل زدگان برای ما اهمیت حیاتی داشت.
از اوایل فروردین ماه امسال بسیاری از مناطق خوزستان درگیر سیلاب شدند که کمک های مردمی از کشورهای مختلف از جمله عراق، کویت، آلمان به خوزستان ارسال شد.
در این مدت هلال احمر استان به بیش از 160 هزار نفر سیل زده در استان امدادرسانی کرد.
7158/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.