به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی هروی روز چهارشنبه در دیدار با سیدضیا هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهرستان آق قلا، اظهار داشت: نیروهای هلال احمر از دقایق اول بروز سیل در مناطق آسیب دیده حضور داشته و به ارایه خدمت مشغول بوده و هستند.
وی بیان کرد: در روزهای اول و به دلیل نبود ارزیابی مشخص از خسارت دیدگان، کمک ها و بسته های حمایتی و غذایی به همه افراد ساکن در مناطق سیل زده شهری و روستایی داده می شد ،اما پس از بررسی دقیق و میدانی و ثبت مشخصات آسیب دیدگان، از این پس بسته های معیشتی و نیازهای ضروری فقط به خسارت دیدگانی که هنوز سرپناهی برای زندگی ندارند، تعلق می گیرد.
به گفته وی، در روزهای اولیه بروز سیل، بسته های معیشتی و نیازهای ضروری یک ماهه بین سیل زدگان توزیع شد که با اتمام این مدت، در روزهای آینده مرحله دوم توزیع آن آغاز می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: به دلیل گستره زیاد مناطق سیل زده و گرفتار در محاصره آب، علاوه بر خدمت رسانی زمینی ،چندین دستگاه بالگرد هلال احمر نیز به طور مداوم مشغول امدادرسانی به این مناطق بوده و در این مدت چند صد سورتی پرواز انجام شده است.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی هم در این دیدار با تقدیر از کمک های مردمی اهدایی به هلال احمر، امدادرسانی هدفمند و موثر این جمعیت را از عوامل اعتماد مردم به این نهاد دانست.
سید ضیا هاشمی همچنین از انبار کالاهای جمعیت هلال احمر استان گلستان در شهرستان سیل زده آق قلا دیدن کرد.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.