به گزارش ایرنا عبدالرضا فرجیان روز دوشنبه در آیین تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی این دانشگاه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نقش جوانان را در اجرای گام دوم انقلاب پررنگ می دانند و باید ادامه راه را به جوانان پرامید سپرد.
وی افزود: جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دانشجویان و دانش آموزان در عرصه ها و مناسبت های مختلف برگزار شد و امروز با وجود اینکه جنگ اقتصادی و تحریم کشور را تهدید می کند اما با مقاومت ملت ایران به ویژه با تدابیر و اندیشه های جوانان و دانشجویان از این تهدید عبور می کنیم.
رهبر معظم انقلاب اسلامی 24 بهمن امسال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سوی آرمان های انقلاب اسلامی را در «بیانیه گام دوم انقلاب» در قالب هفت فصل تبیین فرمودند.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه شهید چمران اهواز نیز گفت: در این آیین 73 دانشجوی ممتاز شاهد و ایثارگر این دانشگاه قابل تقدیر هستند که نشان دهنده اهمیت دانشجویان به آموزش و تحصیل است.
سید صدرالدین مرتضوی بیان کرد: آینده کشور در دانایی است و اگر مسلح به علم و دانایی شویم از هر بن بستی عبور می کنیم.
وی در ادامه افزود: در سال 97-96، 925 نفر و سال 98- 97 یک هزار و 180 دانشجوی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه تحصیل می کنند که از این تعداد 725 دانشجو دختر و 475 دانشجوی پسر هستند.
مرتضوی ادامه داد: 993 دانشجو در مقطع کارشناسی ، 108 کارشناسی ارشد، 46 دانشجو دکترای حرفه ای و 33 نفر در مقطع دکترای تخصصی تحصیل می کنند.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: از 73 دانشجوی نمونه دانشگاه، سه نفر دکترای تخصصی، یک نفر دکترای عمومی، 23 نفر کارشناسی ارشد و 46 نفر کارشناسی هستند.
یکی از اساتید نمونه کشوری دانشگاه شهید چمران اهواز نیز بیان کرد:برای دانشجویان فقط دانایی و کسب اطلاعات علمی در دانشگاه کافی نیست بلکه باید به آنچه در جامعه اتفاق می افتد آگاه باشند.
محمد محمودیان شوشتری توصیه کرد: دانشجویان صداقت و درستی داشته باشند و از نمی دانم گفتن نترسند و هر روز بر دانش خود اضافه کنند.
در این آیین از 73 دانشجوی ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران اهواز تجلیل شد.
3004/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.