مجتبی نوروزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ابلاغیه منشور گام دوم مقام معظم رهبری مبتنی بر پیام های بی بدیل و اندیشمندانه ای است که در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر بوده است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این منشور به صراحت عنوان می کنند که ما در طول این 40 سال با وجود همه موفقیت ها و پیشرفت هایی که حاصل کرده ایم برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی تنها یک گام برداشته ایم و هنوز در ابتدای راه قرار داریم.
نوروزی، مخاطب منشور گام دوم انقلاب را همه آحاد و اقشار مختلف کشور عنوان کرد و گفت: این پیام، یک پیام علنی برای همه مردم است و در آن به جزئیات مسائل کشور و ترسیم چشم اندازی برای آینده بخوبی پرداخته شده است.
این فعال سیاسی در عین حال اظهار داشت: این پیام نه تنها برای دوستان انقلاب و مردم کشور پیام های بسیاری دارد بلکه برای دشمنان نظام نیز حاوی پیام هایی است و به آنها نهیب می زند که ایران اسلامی همچنان نیرومند و مستحکم به مسیر خود ادامه می دهد.
نوروزی ادامه داد : منشور گام دوم انقلاب بخوبی دشمن را تحقیر کرده است چرا که علی رغم سیاه نمایی های دشمن برای ناامید کردن مردم از نظام، مقام معظم رهبری تصویر روشن و امیدوارنه ای را از آینده انقلاب ترسیم کرده اند.
وی، تقویت تفکر انقلابی گری را از دیگر نکات کلیدی منشور گام دوم انقلاب دانست و افزود : بی شک موفقیت ها و پیشرفت های حاصل شده در کشور وصل به اندیشه انقلابی است و تجربه های تاریخی به ما نشان داده هر کجا که از این اندیشه دور افتاده ایم از همان محل آسیب دیده ایم از همین رو باید برای خنثی کردن راهبرد انقلاب زدایی دشمن برنامه ریزی کنیم.
این استاد دانشگاه، اعتماد به جوانان را از دیگر نکات منشور گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: در این متن جوانان اصلی ترین سرمایه و دارایی کشور تلقی شده اند که بواسطه انگیزه، خلاقیت، سلامت نفس و ظرفیت بالایی که در حوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی دارند می توانند بعنوان اصلی ترین حلال مشکلات ایفای نقش کنند.
به گزارش ایرنا، رهبرمعظم انقلاب 24 بهمن امسال در بیانیه ‌ای مهم خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.