مجتبی صمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: باید برنامه ریزی های لازم برای تحقق پرشورتر اهداف انقلاب صورت گیرد.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی امروز مرحله دولت سازی اسلامی را به پایان رسانده و در مرحله تثبیت قرار دارد.
وی گفت: ادامه کارها در یک نسل خلاصه نمی شود و پیری و فرسودگی در آن راه ندارد، نظام انقلابی با وجود جوانان انقلابی به ورطه خستگی نمی رسد.
صمدی افزود: جوانان باید با بر دوش گرفتن بار سنگینی که پدرانشان در دهه های 50 و 60 بر دوش داشتند نگذارند انقلاب جز در مسیر ولایت در مسیر دیگری گام بردارد.
وی اظهار کرد: امروزه جوانان انقلابی ثابت کرده اند که در هر حوزه ای از ساخت موشک تا سلولهای بنیادی و ساخت دارو بر قله رفیع افتخار ایستاده اند.
وی گفت: هر جایی که امید و اعتماد به جوانان بود چنان با سرعت پیش رفتیم که کدخدایان پوچ دنیا را به ذلت نشاندیم.
صمدی افزود: اکنون نیز روزی است که باید اعتماد به جوانان در همه عرصه های مدیریت کشور آغاز شود تا جهادگونه نیازهای کشور رفع و دست طمع شیطان بزرگ از کشور کوتاه گردد.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی ادامه داد: باید دست تمام افرادی که احساس مسئولیت نمی کنند، از جایگاه تصمیم گیری اجرایی، وکالت و قضاوت کوتاه شود.
وی افزود: فرصت اشرافیگری عده قلیل که با تصدی برخی مسئولیتها رسالت اصلی خود را از یاد برده و خون بیچارگان را می مکند به پایان رسیده است.
وی گفت: گره های معیشتی و اقتصادی جز با خدمت انقلابی مسئولان اجرایی و نهادهای نظارتی و با اتکا به اقتصاد مقاومتی حل نخواهد شد.
صمدی اظهار داشت: باید با تکیه بر توان داخلی و فروبستن چشم روی خواسته های غرب، نسخه داخلی برای حل مشکلات اقتصادی و تحقق اقتصاد اسلامی پویا داشته باشیم.
وی با بیان اینکه علم و دانش نیز از ابزارهای مورد تاکید رهبری برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است افزود: خصوصی سازی مدارس، تعلیم و تربیت اصیل و انقلابی را خدشه دار کرده و به معنای خلع ید حاکمیت از تعلیم و تربیت به عنوان مهمترین عرصه زندگی مردم است.
وی گفت: برای تعلیم و تربیت نسل انقلابی نیاز به معلمانی در تراز انقلاب اسلامی داریم لذا مسئولان باید با کمک به دانشگاه فرهنگیان نسبت به رشد و تعالی نسل انقلابی و متعهد گام بردارند.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.