به گزارش ایرنا حسینعلی امیری روز سه شنبه در دیدار آیت ا... سیدعلی شفیعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمنان مرتب داخل کشور را رصد می کنند و به دنبال فتنه اندازی هستند.
وی گفت: آنها فکر می کردند که می توانند مردم را ناامید کنند و یک جنگ تمام عیار علیه ایران به راه انداختند و بر این باور بودند که ایران جشن پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی را نخواهد دید اما این گونه نشد.
امیری با بیان اینکه آمریکایی ها از هر ابزاری استفاده می کنند که شرایط را بر ایران تنگ تر کنند، افزود: تحریم های آنها به شکلی است که به طور مستقیم با موسسات مالی، بانک ها و شرکت ها تماس می گیرند که با ایرانی ها کار نکنید.
وی ادامه داد: برای عبور از این شرایط باید همه با هم کمک کنند در غیر این صورت شرایط سخت تر می شود.

** مسئولان حس امید به زندگی را در بین مردم ایجاد کنند
عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار گفت:هر چند مشکلاتی در جامعه وجود دارد اما هنوز به مشکلات شعب ابی طالب نرسیدیم لذا انتظار داریم دولت اهتمام بیشتری بورزد و ناامیدی را از جامعه برچیند.
آیت ا... سید علی شفیعی افزود: معتقدم مساله ای که هنوز درست و غلط آن مشخص نشده نباید در فضای مجازی مطرح شود زیرا باعث تنش در اذهان عمومی خواهد شد.
وی با بیان اینکه دولت باید کاری کند که مردم به برخی مسایل بدگمان نشوند و آنها را در صحنه نگه دارد ادامه داد: اگر فضای مجازی به زندگی مردم رخنه کند و هر خبری بدون آنکه صحت داشته باشد در بین مردم دست به دست شود به طور قطع به مشکلات مردم افزوده می شود.
وی افزود: در مساله سیل اخیر خوزستان اظهار نظرهای مختلفی انجام شد که ما نمی دانستیم کدام حرف را باور کنیم اما خوشبختانه خطر سیل و آب گرفتگی به وجود نیامد.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت در کنار مبانی سیاسی باید از یک کادر منبری استفاده کند و از این طریق به مردم امید ببخشد. زمانی در کشور مسایلی بدتر از وضع موجود داشتیم که به خوبی برطرف شدند لذا مشکلات کنونی هم به پایان می رسد.
وی ادامه داد: عبور از مشکلات موضوعی است که بارها در نظام جمهوری اسلامی ایران تجربه شده لذا انتظار داریم که مسئولان حس امید به زندگی را در بین مردم ایجاد کنند.
ادامه این نشست بدون حضور خبرنگاران همراه بود.
معاون پارلمانی رییس جمهوری صبح روز سه شنبه از طریق فرودگاه اهواز وارد این شهر شد.
دیدار با خانواده شهدا، دیدار با آیت ا... موسوی جزایری و آیت ا... شفیعی و بازدید از طرح های توسعه نیشکر و صنایع جانبی، و نیز شرکت در آیین گرامیداشت روز وکیل مدافع و استقلال کانون وکلای دادگستری در اهواز، از جمله برنامه های سفر یک روز امیری به اهواز است.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.