به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: دولت عربستان با حمایت کشورهای غربی و آمریکا می‌خواست از طریق کشورهای همسایه به ایران ضربه بزنند که حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان از این دست بود.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:دولت عربستان و این تروریست‌ها بدانند خون این پاسداران عزیز و خون مردم مظلوم یمن پایمال نخواهد شد.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: بن سلمان در سفر اخیر خود به پاکستان نشان داد به دنبال دوری از انزوا و مشارکت دادن این کشور برای انجام کارهای ضد انسانی و جنگ طلب خود در منطقه بویژه در یمن بود.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان از دیگر اهداف سفر بن سلمان را ایجاد تنش و جدایی بین پاکستان و ایران بر شمرد و افزود: ولیعهد عربستان سعی کرد تا با ایجاد یک هسته مقاومت و اتحاد جمعی پاکستان را در کنار خود برای ضربه زدن به ایران داشته باشد.
آیت الله سلیمانی گفت: 27 شهید حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان یکی از برنامه های سفر بن سلمان برای ایجاد تنش و ناامنی در ایران بود.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: تاریخ ثابت کرده است که هیچ گاه ظلم در دنیا پا برجا نخواهد ماند و همانگونه که صدام در عراق و مبارک در مصر نابود شدند دوره این رژیم سعودی نیز رو به افول است.
آیت الله سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبری معظم انقلاب به زیبایی در بیانیه ای به گام دوم انقلاب اشاره و در آن به هفت محور اساسی که در پیشرفت جامعه تاثیر گذار است اشاره فرمودند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی با مخاطب قرار دادن نسل جوان آینده و پیشرفت این نظام را در دست آنان دانستند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: انقلاب اسلامی در چهل سال عمر پر برکت خود فراز و نشیب‌، تلخی و شیرینی های فراوانی را تجربه کرده که در تمام زمینه ها موفق و رو به رشد بوده است.
به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، از مردم این استان خداحافظی و علت آن را تفکر زیبای رهبر معظم انقلاب مبنی بر جوان‌گرایی عنوان کرد.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.