به گزارش ایرنا کورش مودت روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل سفرهای نوروزی در سالن اجتماعات فرمانداری خرمشهر اظهار داشت:اماکن و زیر ساخت های گردشگری این شهرستان در حال آماده سازی برای اسکان و اقامت مسافران نوروزی است.
وی بیان داشت:خرمشهر با وجود یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس همچنین برخورداری از زیر ساخت های گردشگری مناسبت در ایام نوروز میزبان مسافران از اقصی نقاط کشور است.
سرپرست فرمانداری خرمشهر با تاکید بر بسیج تمام امکانات برای آماده سازی زیر ساخت های اقامتی و اسکان مسافران نوروزی در خرمشهر گفت: ساماندهی بازار به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری این شهرستان ضروری است.
مودت همچنین بر توقف عملیات حفاری معابر و خیابان ها در آستانه نوروز تاکید کرد و گفت:دستگاه های اجرایی همه توان خود را برای به ثمر رسیدن طرح های در دست اجرا تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی به کار گیرند تا چهره ای زیبا از شهر به نمایش درآید.
وی همچنین با تاکید بر نظارت و کنترل بازار در آستانه نوروز گفت: برای کنترل قیمت ها همچنین نظارت بر بازار کمیته ای تشکیل شده تا اجناس در ایام نوروز به سهولت و با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار گیرند.
مودت تصریح کرد: در این راستا نمایشگاه غذایی از 23 اسفندماه در خرمشهر برپا می شود.
سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: ستاد نوروزی این شهرستان علاوه بر پیش بینی برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی در ایام نوروز ، تمهیداتی نظیر کشیک دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، مراکز عرضه ارزاق عمومی ، دارو و درمان و نیز امداد رسانی پیش بینی کرده است.
آبادان و خرمشهر به عنوان شهرهای بندری کشور همه ساله در تعطیلات نوروزی میزبان مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور می باشند.
سواحل اروندرود، کارون و بهمنشیر در این 2 شهرستان، ظرفیت بالقوه ای است که می توان با بهره گیری از آن و رونق گردشگری در راستای توسعه پایدار منطقه و اشتغالزایی پایدار اقدام کرد.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.