محمد سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال برای اولین بار چندین ماشین تریلر تزیین شده و گروه های عروسکی دارا و سارا، حاجی فیروز، میر نوروز، ساز و دهل و موسیسقی سنتی، تئاتر و .. در خیابانهای اصلی شهر به راه می افتد و موجب ایجاد نشاط و شادی قبل از نوروز در ایلام خواهند شد.
وی همچنین از افتتاح خیابان طالقانی که به پیاده رو مبدل شده با حضور هنرمندان کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت: برنامه های جنبی زیبایی در این خیابان اجرا خواهد شد.
وی اظهار داشت: همچنین به منظور زیبا سازی شهر قبل از عید نوروز قرار است 10 هزار شاخه گل و سه هزار اصله نهال در میادین و بلوارهای اصلی شهر کاشت شود که به زیباسازی شهر کمک زیادی می کند.
وی از رنگ آمیزی جداول خیابانهای شهر و نظافت و ایجاد مکان های مناسب عرضه میوه برای ایام عید نوروز در شهر ایلام خبر داد و گفت: شهرداری سعی دارد که امسال با ایجاد برنامه های بسیار متنوعی در راستای نشاط اجتماعی شهری فعالیت کند.
سلطانی، همچنین از فعالیت 50 دستگاه کمپرسی و لودر برای جابجایی نخاله های ساختمانی در حاشیه شهر و انتقال آن به نقاط دور افتاده خبر داد و گفت: ایجاد سکوها و مکانهای نشیمن، کمپ های تفریجی، تجهیز سالن نمایشگاهی برای مواقع اضطراری مسافران نوروزی از دیگر اقدامات مد نظر شهرداری قبل از ایام نوروز و اسفند ماه است.
وی از ایجاد کمپ های گردشگری در چغاسبز و پارک کوثر برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: همچنین 25 کانکس نیز در چغاسبز برای اسکان مسافران آماده شده است.
وی از خرید و تهیه هفت سفره هفت سین با المانهای جدید و فعالیت شهردار شب و شهردار نوروز در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: شهرداری ایلام سعی دارد که با اجرای برنامه های بسیار متنوع و مفرح مردم را در این ایام و جشن های نوروزی همراهی کند.
سلطانی از فعالیت دو دستگاه اتوبوس به صورت رایگان در میدان امام حسین(ع) شهر ایلام تا اماکن تفریحی چغاسبز خبر داد و گفت: این اقدام در راستای خدمات رسانی به مردم برای بهره گرفتن از طبیعت زیبای ایلام انجام می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که با زیباسازی و اجرای برنامه های متنوع شهرداری ایلام مردم و مسافران خاطره دل انگیزی از نوروز امسال داشته باشند.
7177
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.