به گزارش ایرنا نورعلی عباسپور روز دوشنبه در آیین گشایش نخستین خانه اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان در دبیرستان علامه طباطبایی ناحیه 4 اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در برنامه کاری وزارت آموزش و پرورش مقرر شده که خانواده در تمامی سطوح تصمیم گیری آموزش و پرورش مشارکت داده شود.
وی گفت: در مدرسه سه رکن اساسی شامل دانش آموز، معلم و خانواده داریم که دانش آموزان و معلمان کلاس مشخص دارند و در این طرح مقرر شده اتاقی در مدرسه به نام خانه اولیا و مربیان به منظور هم اندیشی خانواده ها و محلی برای فعالیت های انجمن اولیا و مربیان و گفت و گوی خانواده با معلمان و دانش آموزان مشخص شود.
عباسپور بیان کرد: این وزارتخانه در نظر دارد که در تمام سطوح آموزش و پرورش تاثیر و سهم خانواده ها را بر تعلیم و تربیت تقویت دارد.
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مشارکت خانواده ها با مدرسه باعث موفقیت هر چه بیشتر مدارس و دانش آموزان می شود به همین منظور در تلاش هستیم که در تمامی برنامه های آموزش و پرورش خانواده ها حضور فعال داشته باشند.
' نورعلی عباسپور' مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش به منظور گشایش نخستین خانه اولیا و مربیان در اهواز و حضور در چند نشست و همایش اولیا و مربیان در سفری یک روزه به اهواز سفر کرد.
در خوزستان یک میلیون و 100 هزار دانش آموز در 9 هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.