خسرو ساکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به جایگاه و مقام خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگار و قلم تقدس والایی دارد و خانه خبرنگاران گامی کوچک برای حمایت از این قشر ارزشمند است.
وی بیان داشت: خبرنگاران در پیشرفت و توسعه تاثیرگذار بوده و به رغم تلاش وافر برای توسعه منطقه گمنام هستند که وظیفه مسئولان این است تا شرایطی برای خدمت رسانی بهتر خبرنگاران فراهم کنند.
وی راه اندازی خانه خبرنگاران را هدیه ای از سوی آموزش و پرورش البرز به اصحاب رسانه فعال در استان برشمرد وافزود: امیدواریم فعالان رسانه ای برای توسعه بهتر استان به ویژه فرآیند تعلیم و تربیت در استان گام های هدفمند بردارند و در این راه مهم دوشا دوش معلمان دلسوز ایران کوچک حرکت کنند.
ساکی ، خانه خبرنگاران را مکانی برای تضارب آرا و هم اندیشی رسانه ای عنوان کرد و ادامه داد: اهالی رسانه با قلم های توانمند و تاثیرگذارشان می توانند نقش موثری در توسعه زیرساخت های آموزشی در البرز داشته باشند.
وی تصریح کرد: خبرنگاران می توانند با هم اندیشی، همدلی و همگرایی آینده خوبی را برای البرزنشینان به خصوص خانواده بزرگ آموزش و پرورش رقم بزنند.
ساکی، تعهد و خدمت به مردم در عرصه اطلاع رسانی را از جمله ویژگی های اصلی خبرنگاران دانست و خاطر نشان شد: خبرنگاران پانا در این خانه به طور روزانه حضور دارند.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز بیان داشت: بهبود کیفیت زندگی با مهارت آموزی از طریق رسانه ها از دیگر محورهای کاری فعالان عرصه خبر است.
ساکی اظهار داشت : مردم از خبرنگاران انتظار دارند و خانواده آموزش و پرورش که گسترده ترین دستگاه می باشد نیاز به حمایت رسانه ها دارد.
وی اضافه کرد: خبرنگاران کسانی هستند که با قلمشان می توانند در جامعه شور و نشاط و امید به آینده ایجاد کنند و با انتقال نقاط ضعف از نگاه مردم به مسئولان ، بستر حمایت مردم را در کارها تقویت کنند.
ساکی از همکاری و همراهی خبرنگاران در پوشش و انعکاس اخبار آموزش و پرورش این استان در رسانه ها قدردانی کرد و افزود: برای تحکیم بخشی رابطه آموزش و پرورش البرز با رسانه ها، راه اندازی خانه خبرنگاران را در دستور کار قرار دادیم.
وی تاکید کرد: خانه خبرنگاران آموزش و پرورش البرز به امکانات و وسایل ارتباطی مورد نیاز در حوزه رسانه تجهیز شده است.
لازم به ذکر است خانه خبرنگاران آموزش و پرورش البرز با حضور خبرنگاران پیشکسوت افتتاح شد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز و 25 هزار معلم دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.