منصور کتانباف روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 22 بهمن روز عزت ملی و پیروزی سربازان حق علیه باطل است.
وی افزود: مردم اهواز در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور پرشور و تماشایی از خود به نمایش گذاشتند و نشان دادند همواره پای انقلاب خود ایستاده‌ و اجازه نمی‌ دهند کسی به انقلابشان دست درازی کند.
شهردار کلانشهر اهواز گفت: مردم ما همان طور که سال 57 به رهبری امام راحل و با حضور در صحنه موفق شدند طاغوت زمان را شکست دهند در این 40 سال نیز با وجود همه سختی ها و گرفتاری هایی که دشمنان خارجی برای آنها به وجود آوردند ثابت کردند که همچنان پشتیبان نظام و مقام معظم رهبری هستند.
وی این حضور پرشور مردم را دستاوردی بزرگ در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانست و افزود: به طور قطع تحلیل گران خارجی وقتی این حضور چشمگیر مردم را می بینند متوجه می شوند تمام تحریم ها علیه مردم ایران بی اثر بوده اند.
کتانباف حفظ همبستگی اجتماعی و انسجام ملی را برای سربلندی ایران و تداوم یکپارچگی آن ضروری خواند و گفت: مردم برای انقلاب خود ارزش قائل هستند و تحت هر شرایطی به صحنه می آیند.
وی پایبندی مردم اهواز به آرمان های امام و انقلاب را پیام راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و افزود: دشمنان دنیا باید بدانند با ملتی بزرگ رو به رو هستند که علاوه بر دفاع از انقلاب و نظام، پشتیبان ولایت فقیه هستند.
شهردار اهواز اظهار داشت: ملت ما هر روز مصمم و استوارتر از قبل در راه این انقلاب گام بر می دارد و با تبعیت از ولایت فقیه در آبادانی و پیشرفت کشور تلاش می کند.
9879/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.