به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، نشست بررسی مشکلات شهرستان ملارد، صبح امروز(پنجشنبه) با حضور محسنی بندپی، استاندار، توکلی، فرماندار شهرستان ملارد و امام جمعه این شهرستان و سایر مسئولین این منطقه در محل استانداری تهران برگزار شد.
انوشیروان محسنی بندپی، در این نشست، ضمن اشاره به فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر، اظهار داشت: این انقلاب با رهبری امام راحل و ایثارگری‌های ملت فهیم و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری با صلابت طی مسیر کرده است.
وی افزود: دشمن در چند وهله اخیر، مدام بر این طبل می‌کوبید که مردم ایران چهل سالگی نظام و انقلاب خود را نخواهند دید، اما روز به روز شاهد بالندگی و بلوغ انقلاب هستیم. تحریم‌های ظالمانه استکبار به رغم سختی‌هایی که ایجاد کرده، خدشه‌ای در عزم راسخ مردم وارد نخواهد کرد.
مقام عالی دولت در استان تهران تصریح کرد: برخی از شهرستان‌های استان تهران مانند ملارد، به رغم محرومیت‌ها، مهاجرپذیر هستند. آنچه از این استان به اشتباه در اذهان متبادر می‌شود، عموما فضای بالای خیابان انقلاب شهر تهران بوده و این در حالی است که مردم استان و شهر تهران در مناطق جنوبی و غرب و شرق با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.
محسنی بندپی، خاطرنشان کرد: متاسفانه استان تهران در برخی از مناطق، دچار شکاف و گسست در شاخص‌های توسعه‌ای و رفاه عمومی بوده و نگرانی ما از تبعیض و تفاوت آشکار در شمال و جنوب است.
وی همچنین در ادامه ضمن اشاره به کاستی‌ها در شهرستان ملارد نیز عنوان داشت: این شهرستان به لحاظ شاخص‌های توسعه‌ای، محرومیت‌های جدی دارد. اگر بخواهیم به تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی عمل کنیم، باید بستر فرهنگی لازم را ایجاد کرده و آماده مقابله جدی و ریشه‌ای با هر آسیب باشیم.
مقام عالی دولت در استان تهران یادآور شد: برخی از شهرستان‌های استان از شهرستان‌هایی نظیر جیرفت و سراوان و سایر نقاط محروم کشور، محروم‌تر بوده و در عین حال، مهاجرپذیر هستند. همچنین باید برای طرح کمربندی صفادشت در شهرستان ملارد، اقدامات عملی عاجل صورت بگیرد تا شاهد ارتقا خدمات اجتماعی به مردم منطقه باشیم
تهرام/3001/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.