به گزارش ایرنا شکرالله حسن بیگی روز چهارشنبه در نشست فرمانداران استان تهران افزود: اگر در وهله‌ای به عنوان نمونه، جناح اصولگرا هدایت امور کشور را بر دست گرفت باید ظرفیت‌های جناح اصلاح‌طلب را در نظر داشته باشد و از داشته‌های آن استفاده کند.
وی اضافه کرد: همچنین این مشی را می‌توانیم به صورت عکس نیز صادق بدانیم و بهره گیری از ظرفیت های همه دیدگاههای سیاسی در اداره کشور یک ضرورت است.
سرپرست استانداری تهران همچنین امید مردم را پشتوانه بزرگی برای نظام و انقلاب خواند و گفت: مسئولان باید طوری عمل کنند که روز به روز بر امید مردم افزوده شود و انگیزه را در میان آنان تقویت کنیم.
وی افزود: اگر با این روند رو به جلو حرکت کنیم نه دغدغه ای از جانب تحریم‌ها خواهیم داشت و نه دیگر خطری می‌تواند کشور را تهدید کند.
حسن‌بیگی اظهارداشت: در شرایط کنونی، کشور بیش از همیشه به امید نیاز دارد و فرمانداران و مسئولان در جلسات و دیدارهای مردمی باوجود اشراف کامل بر سختی‌ها و مشکلات کشور و نیز برنامه ریزی برای حل آنها، به گونه ای مسائل را طرح کنند تا روز به روز بر امید مردم اضافه شود.
سرپرست استانداری تهران همچنین با تاکید بر لزوم مستند سازی و ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها درباره بزرگداشت دهه فجر انقلاب یادآور شد: در این زمینه باید برنامه های مدونی از جلسات هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر و هماهنگی‌های به عمل آمده مرتبط با برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده و مستند سازی شود تا پس از جمع بندی، گزارش‌دهی مطلوبی در این زمینه داشته باشیم.
وی همچنین مسئولان استان و فرمانداران شهرستان‌ها را مکلف کرد تا با تکریم بیشتر رسانه‌ها و تقویت ارتباطات رسانه‌ای در سطح استان نسبت به انعکاس عملکرد و خدمات ارائه شده دستگاه‌ها به افکار عمومی اقدام کنند.
تهرام/3036/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.